lukke faneblad i FF3 ikke hele vinduet
Fra : Per

Dato : 22-03-09 20:42

Hej !

Findes der en tastekombination, så man kan lukke det aktive faneblad i FF3 ?

Jeg tænker noget a la ALT+F4 - men det er kun et faneblad der må lukkes ?

mvh. Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-03-09 20:52

Per skrev:

>Findes der en tastekombination, så man kan lukke det aktive faneblad i FF3
>?

CTRL + W

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 22-03-09 21:09

Ivan V. Klattrup skrev:

> CTRL + W

Som også virker i andre programmer, bl.a. IE8 og Notepad++.
Jeg kendte det dog kun fra Notepad++, så tak for tippet om at det også
virkede i andre fanebladsprogrammer.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Per

Dato : 22-03-09 21:14

Ivan V. Klattrup wrote:

> CTRL + W

Mange tak

*/ Per

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-03-09 20:55

On Sun, 22 Mar 2009 20:41:41 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> Findes der en tastekombination, så man kan lukke det aktive faneblad i FF3 ?

Ctrl+W (eller den ældre Ctrl+F4, der er sværere at nå).

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : KentBM

Dato : 22-03-09 22:06

Per skrev:
> Hej !
>
> Findes der en tastekombination, så man kan lukke det aktive faneblad i
> FF3 ?
>
> Jeg tænker noget a la ALT+F4 - men det er kun et faneblad der må lukkes ?
Ctrl+F4

--

Kent