Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Explorer 8 RC1 Søg på denne side Ctrl+F
Fra : skibber

Dato : 12-03-09 11:13

Explorer 8 RC1 Søg på denne side Ctrl+F er forsvundet ?

I Rediger er funktione "Søg på denne side"
den kan jeg ikke få til at virke i Explorer 8
den brugte jeg meget i version 6 og version 7
kan ikke bruges da den ikke vil kendes ved tidligere
genvejs icon's på mit skrivebord
hvis jeg bruger Ctrl+F givet det bare en to helt tom værktøjslinje.

Derudover kører den ganske godt

Er der en måde at få den funktion frem igen eller er der noget jeg har
overset?

/skibber

Fra : skibber

Dato : 12-03-09 20:41

On 12-03-2009 11:13:03, "skibber" wrote:
> Explorer 8 RC1 Søg på denne side Ctrl+F er forsvundet ?
Den er skrottet.

/skibber

Fra : Martin Ploug

Dato : 12-03-09 20:45

"skibber" <fredibau@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Den er skrottet.
>
> /skibber

Hej skibber

Har du skrottet IE 8, eller er det funktionen, der er skrottet?

Mvh. Martin

Fra : skibber

Dato : 13-03-09 11:55

On 12-03-2009 20:44:44, "Martin Ploug" wrote:

> "skibber" <fredibau@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej skibber
>
> Har du skrottet IE 8, eller er det funktionen, der er skrottet?
>
> Mvh. Martin

Hej Martin.

Jeg smed IE 8RC1 ud, og venter til den færdige
version kommer,så prøver jeg den igen.

/skibber

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-03-09 16:12

> Hej Martin.
>
> Jeg smed IE 8RC1 ud, og venter til den færdige

Ok, jwg vénter også bare til IE 8 er helt klar.

Mvh. Martin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-03-09 20:35

"skibber" skrev i meddelelsen
> hvis jeg bruger Ctrl+F givet det bare en to helt tom værktøjslinje.

Hvis jeg bruger Ctrl+F så får jeg en værktøjslinie med ef felt, hvor jeg kan
indtaste et søgeord og søge på siden.

Virker fint her i den IE8 Beta der følger med Windows 7 - den har versions
nr 8.0..7000.0

Jan

Fra : skibber

Dato : 13-03-09 22:34

On 13-03-2009 20:34:39, "Jan Vestergaard" wrote:

> [...]
> kan indtaste et søgeord og søge på siden.
>
> Virker fint her i den IE8 Beta der følger med Windows 7 - den har versions

Underligt det skal jeg da lige undersøge
da jeg også har en Win 7 beta liggende
det havde jeg ikke tænkt på
så det prøver jeg lige.

Og jeg får også en ny værktøjslinie men der helt blank
:-/

/skibber

Fra : skibber

Dato : 14-03-09 10:50

On 13-03-2009 22:34:01, "skibber" wrote:

> [...]
> det havde jeg ikke tænkt på
> så det prøver jeg lige.
>
> Og jeg får også en ny værktøjslinie men der helt blank

Underligt det virker i deres Win 7 Beta hvor Explorer
også er en beta.
:-/

/skibber

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 14-03-09 11:20

skibber skrev:

> Underligt det virker i deres Win 7 Beta hvor Explorer
> også er en beta.

Min tanke er at den i første omgang er lavet til Win 7 og dermed virker
bedre der.

En anden mulighed er at XP og tildels Vista kører med Ctrl+B for "søg"
(dog ikke IE7 på Vista), og at det er det der konflikter.
Jeg tror dog mere på den første antagelse ud fra det du fortæller.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-03-09 19:25

Philip Nunnegaard <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev :

>En anden mulighed er at XP og tildels Vista kører med Ctrl+B for "søg"
>(dog ikke IE7 på Vista), og at det er det der konflikter.

IE7(DK) på XP(DK) bruger også F og ikke B.
--
Kerim

Fra : skibber

Dato : 15-03-09 13:55

On 14-03-2009 11:20:06, Philip Nunnegaard wrote:

> [...]
> (dog ikke IE7 på Vista), og at det er det der konflikter.
> Jeg tror dog mere på den første antagelse ud fra det du fortæller.

Ja så jeg venter til den endelige udgave kommer
der er nok bedre held ved den,man kan jo heller ikke regne
fuldt ud men en beta.

Den kommer måske sammen med Win 7

/skibber

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 15-03-09 15:39

skibber skrev:

> Den kommer måske sammen med Win 7

Ja, det virker som om IE-versioner følger Windows-versionerne.

IE6 kom sammen med XP (eller i hvert fald ca. samtidig)
IE7 kom sammen med Vista
IE8 kommer sammen med Win 7.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : khorsensj@gmail.com

Dato : 30-04-09 09:32

On 12 Mar., 12:13, "skibber" <fredi...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Derudover kører den ganske godt
>
> Er der en måde at få den funktion frem igen eller er der noget jeg har

Ja, se denne side: http://iefaq.info/index.php?action=artikel&cat=42&id=133&artlang=en
og installer filen ie8-rereg.cmd. Så skulle det virke, det gjorde det
for mig. Var lidt betænkelig ved at installere filen, men har scannet
den med forskellige programmer, den skulle være god nok.

Fra : skibber

Dato : 01-05-09 11:08

On 30-04-2009 17:31:55, wrote:

> [...]
> mig. Var lidt betænkelig ved at installere filen, men har scannet den med
> forskellige programmer, den skulle være god nok.

Hej det må jeg sige det virker 100%
du skal havde rigtig mange gange tak for info
jeg som troede at tråden var død.

Filen er gemt hvis der skulle blive brug for den igen.

/skibber