How To Write A Great Childrens Book
Fra : iuliancico

Dato : 17-03-09 07:45

SEND SMS WITH THE TEXT:TXT BOOK nr.1230 (15.00dkk) AND TO RECEIVE
IMMEDIATE INFORMATION

Pris (15,00 DKK + alm. SMS-takst) trækkes fra din telefonregning/
taletidskonto. 14 dages fortrydelsesret gælder. Se http://fortumo.ro/refund.
Tjensten udbydes af constantin ciudin | str principala 86 |
+0747901139

Fra : wx

Dato : 18-03-09 08:52

"iuliancico" <iuliancico@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Ih, sikke et godt tilbud, jeg kan sør'me ikke vente - er .ro ikke Rumænien?
Nå, men det er alligevel Estland? Det er sørme tillidsvækkende. Får man så
en hel bog sendende, klar til at udgive? Nej-nej, jeg tror bestemt ikke at
det er bondefangeri.
Network name : EE-AIRVELL
Infos : KRISTIINA
Country : Estonia (EE)