Creative: lydkort ?
Fra : Kim

Dato : 13-03-09 16:40

Nogen her der ved hvilket af disse kort der er nyeste ?

Creative Audigy Platinum EX
http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=987

Creative SB Audigy SE
http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=28&Sort=&Soegeord=Creative+Audigy&chkSoegSaetning=&searchArea=products

Mit gamle er dødt efter 6-7 års flittig brug, og når jeg kikker på det
ligner det mest Creative Audigy Platinum EX
På det gamle står der, Creative Audigy SB1394, model: SB00900.

Kan man ikke købe dem mere ?

Mvh Kim
(Prøvede et X-Fi som gav store problemer med driveren)

Fra : Henrik Laursen

Dato : 13-03-09 23:11

"Kim" <Spam@noway.dk> wrote in

> [...]
>
> Kan man ikke købe dem mere ?
>
> Mvh Kim
> (Prøvede et X-Fi som gav store problemer med driveren)

Audigy Platinum EX er udgået fra Creative, der er kun Audigy SE tilbage.

--
Henrik Laursen

Fra : Peter Martinsen

Dato : 14-03-09 00:41

"Kim" <Spam@noway.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kan man ikke købe dem mere ?
>
> Mvh Kim
> (Prøvede et X-Fi som gav store problemer med driveren)

Hej Kim

Jeg har et Audidy2 liggende - er det noget for dig ?

Mvh Peter

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-03-09 09:43

Peter Martinsen wrote:

> Jeg har et Audidy2 liggende - er det noget for dig ?

Kim spørger til forskellen mellem to produkter og du forsøger at prakke
ham et 3. på, som du tilfældigvis har liggende - i en diskussionsgruppe...!

Jesper Poulsen