Bluetooth hjelm fra bilka
Fra : Demosthenes

Dato : 10-03-09 07:55

Hej folkens, jeg har desværre smidt brugsforvirringen til den ud - er
der nogen der kan fortælle mig hvordan det er jeg tilføjer den på
mobilen, ville jeg være meget taknemmelig!

Mvh
Christian

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 10-03-09 15:51

On 10 Mar., 14:55, Demosthenes <jenschristian1...@gmail.com> wrote:
> [...]
> der nogen der kan fortælle mig hvordan det er jeg tilføjer den på
> mobilen, ville jeg være meget taknemmelig!

Hvad mærke er hjælmen ? Hvis de har en hjemmeside kunne det være at
vejledningen kunne downloades derfra

Fra : versicoloured@gmail.~

Dato : 12-03-09 04:31

On 10 Mar., 22:51, Bent_Albertslund <glent...@yahoo.dk> wrote:

> Hvad mærke er hjælmen ? Hvis de har en hjemmeside kunne det være at
> vejledningen kunne downloades derfra

Hej Christian,

Jeg tror blot du i din skal søge efter bluetooth enheder på din mobil
og så "tilføje" den når den dukker op på skærmen.
Hjelmen skal selvfølgelig være "tændt" imens

mvh
Ole

Fra : Kell Petersen

Dato : 12-03-09 13:12

> [...]

og så "tilføje" den når den dukker op på skærmen.
Hjelmen skal selvfølgelig være "tændt" imens

ja ,, min skulle lige have 0000 som adgangs kode , eller var det 1111

Held og lykke...

Fra : Demosthenes

Dato : 14-03-09 15:37

On 12 Mar., 13:11, "Kell Petersen" <NOshivS...@VELprivat.dk> wrote:

> [...]
> Hjelmen skal selvfølgelig være "tændt" imens
>
> ja ,, min skulle lige have   0000   som adgangs kode , eller var det 1111

Der står ikke navn på den (ved bluetooth søgning hedder den
bluehelmet), den er grå og jeg købte den i Bilka sidste år på et
tilbud til vist 4-600 kr eller sådan noget.

Har prøvet at tænde den og så søge og så finder jeg den med min tlf.
og så taster jeg 0000 og så sker der ikke andet end at den søger og
siger at den anden enhed nægter adgang - så tænker at koden måske er
noget andet end 0000? Håbede lidt at der var en her der havde den, men
i har jo nok mest de dyre mærker he he

Fra : Demosthenes

Dato : 14-03-09 15:41

> [...]
> Hjelmen skal selvfølgelig være "tændt" imens
>
> ja ,, min skulle lige have   0000   som adgangs kode , eller var det 1111

Hmmm, lige skilt den helt ad, bluetoothen nar navnet Bluetooth Core,
model y6300 - måske det kan give et hint :S

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-03-09 23:09

Demosthenes skrev:

> Hmmm, lige skilt den helt ad, bluetoothen nar navnet Bluetooth Core,
> model y6300 - måske det kan give et hint :S

Det var jeg så 30 sek om at finde på google...
Basic Pairing
Pairing the system with a mobile phone or other Bluetooth peripheral is
pretty much the same as with most Bluetooth systems. With the system
off, press the Control Knob for five to seven seconds which puts the
system into ‘Pairing; mode, indicated by an alternate flashing pattern
from the Blue and Red indicators.

Put the mobile phone or other device into its "Pairing or Discovery"
mode. Depending on the peripheral device, once the basic link is made,
the device, in this case the HTC PDA offers up a connection to the
‘bluehelmet’ device for authentication.

As requested, the default pass-key code of "0000" was entered via the
Bluetooth pairing menu. With this code accepted, the two devices
connected via a secured link, indicated by the Blue indicator reverting
to its slow flashing mode. An audio tone is usually also generated in
the helmet speaker.

With the Sliver helmet, it took three attempts ......

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : N/A

Dato : 26-04-09 16:21

Fra : N/A

Dato : 14-03-09 23:09

Fra : N/A

Dato : 14-03-09 23:09

Fra : N/A

Dato : 14-03-09 23:09

Fra : Demosthenes

Dato : 26-04-09 06:10

On 15 Mar., 00:09, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> [...]
> the helmet speaker.
>
> With the Sliver helmet, it took three attempts ......

Takker, det virker ganske glimrende nu

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-04-09 16:21

Demosthenes skrev: