Ombygning af analog til digital Blackbird.
Fra : B&O

Dato : 10-03-09 12:17

Hej Gruppe
Jeg leder efter en tysk Blackbird til at opbygge min egen Blackbird efter et
lille uheld.
Min egen er en 99'er med analoge instrumenter og karburator. Jeg vil
bibeholde min egen motor da den har lidt ekstra hk at gøre godt med.
Mit spørgsmål er som følger. Kan jeg bygge min egen om til digital
instrumentering, men stadig bruge motorstyringen til min egen med
karburatorer.
Med andre ord..... kan jeg købe en nyere tysk med indsprøjtning og digital
instrumentering, og så få noget fornuftigt ud af at flette dem begge sammen
med min egen motor og stel, og den andens digitale instrumenter og plastik
mm.?
Det er noget med at bruge en del af ledningsnettet fra den ene, og en anden
del fra den anden..... eller hvad?

Hilsen Ove
cbr 1100XX
ofh@email.dk

Fra : CBR-DK

Dato : 10-03-09 21:59

"B&O" <ofh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er noget med at bruge en del af ledningsnettet fra den ene, og en
> anden del fra den anden..... eller hvad?

Hej Ove

Jeg har også en BB (årg. 99 med sprøjt) hvor jeg vil udskifte de analoge
instrumenter med de
nyere digitale.

Jeg er blevet informeret om at det SKAL være en model med bezininsprøjtning
for at denne
ombytning kan ske.

Du kan finde yderligere info på:
http://www.cbrxx.com/body-paint-electrical-lights/900-dash-conversion.html
hvor der bl.a. henvises til en hollænder - Ruud.

Ham har jeg en aftale med i maj hvor jeg alligevel skal forbi Holland. Ny
(brugt) digital instrumentering
(samme km. stand som det analoge jeg har på nær -1500 km) , "upper wiring
loom" samt ca. 1½ time
hos Ruud (montering og ledningsbearbejdelse) og så skulle den digitale
instrumentering virke med alle
dens funktioner

Mvh. Kim/Tårnby MC78
CBR1100XX
CBR1000F - snart til salg

Fra : B&O

Dato : 11-03-09 17:07

"CBR-DK" <kim.chr@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> loom" samt ca. 1½ time
> hos Ruud (montering og ledningsbearbejdelse) og så skulle den digitale

Ja jeg tænkte det såmænd nok. Så må jeg finde en tysker med analoge
indstrumenter.

Ove XX