Køb af melboller
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-03-09 12:43

Hejsa

Nogen der ved hvor man finder melboller, og ikke Kød og melboller
eller kødboller?

Synes ærligt talt kødboller ikke er særligt appetitlige, og man kan
delme kune finde kød og melboller.. og der er som regl mange flere
kødboller end melboller og så er det dyrt med sådan en pose.. Førhen
kunne man da købe melboller alene..!

Fra : Hauge

Dato : 09-03-09 19:57

Bjarke Hansen wrote:
> Nogen der ved hvor man finder melboller, og ikke Kød og melboller
> eller kødboller?

Øhm. Jeg synes da de fleste steder med blandingen har dem, men ved med 100%
sikkerhed at Føtex og Bilka har, der købte jeg tidligere. Nu bruger jeg bare
suppehorn, de er langt billigere.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 09-03-09 19:59

Hej Bjarke

> Nogen der ved hvor man finder melboller, og ikke Kød og melboller
> eller kødboller?

Hvorfor ikke lave dem selv. Det er sikkert billigere og så smager
de bare godt

http://www.anne-birgitte.dk/opskrifter/melboller.html

--
Mvh Max

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 09-03-09 20:26

> [...]
> de bare godt

> Hej Bjarke

> Hvorfor ikke lave dem selv. Det er sikkert billigere og så smager

Jeg synes man må tage hatten af for dem der kan spise færdig suppe og
boller. Hvis man kan opnå en nydelse ved den slags mad så kan man da spise
hvad som helst, og så bliver hverdagen da meget enkel.

Steen.

Fra : Hauge

Dato : 09-03-09 20:31

Steen Jakobsen wrote:
> Jeg synes man må tage hatten af for dem der kan spise færdig suppe og
> boller.

Der er et stykke fra at købe melboller, til også at købe suppen færdig.. Men
ok, sådan er der jo så meget.

> Hvis man kan opnå en nydelse ved den slags mad så kan man da
> spise hvad som helst, og så bliver hverdagen da meget enkel.

Der er nu mange ting jeg forundres over at man spiser, incl. det som mange
kalder en nydelse. Uanset om det er hjemmelavet eller ej.

Mvh Hauge

Fra : Inger D.

Dato : 09-03-09 21:20

> Nogen der ved hvor man finder melboller, og ikke Kød og melboller
> eller kødboller?

Jeg har lige set dem i Rema1000

Inger D.

Fra : michael

Dato : 09-03-09 23:34

Bjarke Hansen skrev:
> [...]
> delme kune finde kød og melboller.. og der er som regl mange flere
> kødboller end melboller og så er det dyrt med sådan en pose.. Førhen

Fakta har i denne uge 1 kg melboller fra Mou til 20,- kroner.

/michael

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-09 09:33

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> delme kune finde kød og melboller.. og der er som regl mange flere
> kødboller end melboller og så er det dyrt med sådan en pose.. Førhen

Rema1000 og Brugsen/Kvickly.
Deres melboller er i hvert tilfælde rimelige.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-03-09 13:24

"Bjarke Hansen" skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man finder melboller, og ikke Kød og melboller
> eller kødboller?

Det burde de vel have alle steder, hvor de har de andre boller ?

Kvickly og andre "brugsen"-butikker har ihvertfald......

Jan