Så nåede jeg bunden
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 08-03-09 10:40

I min jagt på billig, drikkelig vin, nåede jeg bunden forleden. Løvbjerg
havde 3 liter "Pin Point" IGT Toscana Sangiovese 2006 til 39,95.

Jeg har prøvet at dekantere og testet den ved forskellige temperaturer, men
den er udrikkelig! Ærgerligt, det var ellers billigt
--
Venlig hilsen
Mikkel

"En tom taxi kørte op foran Christiansborg, og ud steg Naser Khader"

Fra : Grethe Hoff

Dato : 08-03-09 11:21

"Mikkel Mikkelsen" <mikkel@mikkelserver.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Venlig hilsen
> Mikkel
>
> "En tom taxi kørte op foran Christiansborg, og ud steg Naser Khader"

Hadde du virkelig ventet noget annet??!!
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK

Fra : Ivar

Dato : 08-03-09 12:24

Grethe Hoff skrev:

> Hadde du virkelig ventet noget annet??!!

Ja, det lyder underligt. Enhver ved da, at rødvins kvalitet
er ligefrem proportional med prisen. Ligesom en bakke vindruer til
10 kr ikke smager så godt som en bakke til 100 kr.

Ivar Magnusson

Fra : Hauge

Dato : 08-03-09 13:07

Ivar wrote:
> Ja, det lyder underligt. Enhver ved da, at rødvins kvalitet
> er ligefrem proportional med prisen. Ligesom en bakke vindruer til
> 10 kr ikke smager så godt som en bakke til 100 kr.

Husk en smiley, så folk forstår humoren

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 08-03-09 19:56

Hej Ivar

> er ligefrem proportional med prisen. Ligesom en bakke vindruer til
> 10 kr ikke smager så godt som en bakke til 100 kr.

Ja, man skal jo tage dem med de store fine grørnne druer, og ikke
de billige, lidt små gullige der ofte kan have en plet eller to :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-09 10:27

Smæk nogle krydderier i den og lav gløg! - Eller brænd den og brug spritten
til noget fornuftigt.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 09-03-09 12:55

Firstname Lastname <None> wrote:

> Smæk nogle krydderier i den og lav gløg!

Det bliver dårlig gløgg, så slem som den man kan købe færdigblandet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-03-09 16:34

""Niels Jørgen Kruse"" <nospam@ab-katrinedal.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver dårlig gløgg, så slem som den man kan købe færdigblandet.

Ja. Så hellere bruge den til rødvinssovs, der efterfølgende serveres for
svigermor.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Margrete Johansen

Dato : 10-03-09 09:30

"> Ja. Så hellere bruge den til rødvinssovs, der efterfølgende serveres for
> svigermor.

Pas på! Måske har svigermor smagsløg og så er der ingen nåde i årene
fremover

Margrete/ www.smagsuniverset.dk