Skiver ti Blackbird
Fra : Ralph Køster

Dato : 09-03-09 10:55

Hej.

Jeg skal have 3 nye skiver på min Blackbird.
Jeg gider ikke standardskiver og waveskiver er for almindelige.
Er der ikke nogen der ligger inde med et link til nogle rigtig fede
bremseskiver og gerne specielle af udseende.
Jeg har en bestilling i gang hos Hillerød MC center men de er i restordre
uden viden om hvor lang tid der evt går.
Jeg handler selvfølgelig ikke uden at mine mekanikere og MC centeret er
vidende derom.
De har en dygtig ung mand der som jeg også søger efter altternativer og jeg
vil bare komme ham i forkøbet

Ralph.

Fra : Richard

Dato : 09-03-09 11:39

On 9 maalis, 10:55, "Ralph Køster" <G...@some.now> wrote:

> Er der ikke nogen der ligger inde med et link til nogle rigtig fede
> bremseskiver og gerne specielle af udseende.

Prøv Spiegler:

http://spiegler.de/de/produkte/bremstechnik/bremsscheiben-und-bremsbelaege

Ellers er der et firma i D, der laserskærer skiver på mål, og det er
ikke en gang dyrt; kan finde link, hvis du vil høre dem...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-03-09 19:43

"Ralph Køster" <Get@some.now> writes:

> [...]
> Er der ikke nogen der ligger inde med et link til nogle rigtig fede
> bremseskiver og gerne specielle af udseende.

OK, her! http://www.rotorrevolution.com/

De ser dog ikke ud til at have til solsorten (endnu), men det lyder
til at de laver på bestilling så mon ikke de kan levere nogle som
passer.

Kai (savler stadig)
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Simon

Dato : 09-03-09 22:21

Kai Harrekilde-Petersen wrote:
> OK, her! http://www.rotorrevolution.com/

Wow! Tænk at metal kan gøres så organiskt lækkert! :)

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Ralph Køster

Dato : 10-03-09 02:40

Sjovt nok så er det drønsvært at finde "sjove" skiver til den cykel.
De har til tonsvis af CBR modeller men det er 600/900/1000 RR
Pisse irriterende. Dem fra Rotorrevolution er så fede... jeg prøver at
skrive til dem.
Nogen der ved om skiver fra en 900 eller 1000 RR passer??
Der er noger med at 900RR og den gamle CBR 1000 paser skiver sammen.

Ralph.

Fra : Ralph Køster

Dato : 10-03-09 02:41

Sacremento (ekskremento) USA.
Det bliver nok for dyrt med told osv...

Godt så skærper vi mulighederne lidt og siger at shoppen skal ligge (sende
fra) Europa.

Ralph.

Fra : B&O

Dato : 10-03-09 10:40

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i meddelelsen
> [...]
> vidende derom.
> De har en dygtig ung mand der som jeg også søger efter altternativer og

Hvor specielle vil du have dem. Vil du måske have dit navn stående i dem?
Eller har du et design som du synes rigtig godt om? Jeg har tidligere fundet
legeringen på Suzukis bremseskiver, og plader i denne legering kan købes i
handlen. Jeg har lavet skiver til cross-cykler, og de holder/bremser rigtig
godt.
Jeg tegner skiverne i autocad, og sender filerne til laserskæring. Men der
er jo også forskel på en 250ccm crosser og en Honda Blackbird. Jeg har ikke
hidtil selv prøvet det på min Blackbird. Skiverne skal jo også nittes på et
narv, så de er flydende.
Husk at det er sikkerheden som står i første række.
Hvis du har lyst til at prøve så send mig en mail.

Hilsen Ove
ofh@email.dk