Benzinhane...kinøjser...?
Fra : Allig8or

Dato : 09-03-09 02:15

Da Jeg snart skal have kinøjseren ud på vejen igen,er der et spørgsmål,
Jeg gerne vil have svar på....
Skal bezinhanen (den man drejer på) vende op eller ned,når den er på
"normal" slukket giver sig selv "på tværs"
Det er lidt træls,at finde ud af,den stod på "reserve".....
Og manualen,er ikke til meget hjælp.......
Det er en Quinghi 200....og hanen er af metal....

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 09-03-09 05:26

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og manualen,er ikke til meget hjælp.......
> Det er en Quinghi 200....og hanen er af metal....

Normalvis skal hanen pege nedad for åben og opad for reserve.
Hilsen Matthias

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 09-03-09 00:44

On 9 Mar., 02:15, "Allig8or" <allig8or...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Og manualen,er ikke til meget hjælp.......
> Det er en Quinghi 200....og hanen er af metal....

Den skal stå på "pri" hvis der er nogen tekst på hanen. Ellers pil
benzinslangen af, få fat i en lille skål til at sætte under for at
undgå benzinspil og prøv dig frem med positionerne - benzinen skal
flyde frit

Fra : Kim Olsen

Dato : 09-03-09 17:10

Nedad = normal
Vandret = lukket
opad = reserve

Her adskiller kineserne sig ikke fra andre Mc'er.

Kim
lifan 250-4

Fra : Allig8or

Dato : 09-03-09 18:41

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i meddelelsen
> Nedad = normal
> Vandret = lukket opad = reserve
>
> Her adskiller kineserne sig ikke fra andre Mc'er.
>
> Kim
> lifan 250-4
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Tak for svar til alle.....
Og de bedste ønsker, om en god og sikker sæson......
Var selv nede ,sidste sommer,han havde søreme ikke set mig...

Fra : IT Pro

Dato : 09-03-09 21:55

Kim Olsen skrev:
> Nedad = normal
> Vandret = lukket
> opad = reserve

Kawasaki:
Ned = lukket når motoren er slukket, åben når motoren kører
Vandret = åben(!)
Op = reserve

Fra : anonym

Dato : 09-03-09 22:11

Kim Olsen skrev:
> Nedad = normal
> Vandret = lukket opad = reserve
>
> Her adskiller kineserne sig ikke fra andre Mc'er.

suziki gs 500
nedad = normal
vandret = reserve
opad = åben

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-09 17:27

> Nedad = normal
> Vandret = lukket opad = reserve

Hvis det er som du skriver, så er de forskellige fra "almindelige" MC

Normalt er :

Nedad = Normal åben (hvis der er vaccum på vaccumslangen)
Vandret = Fuld åben uden om vaccumhanen.
Opad = Reserve åben (hvis der er vaccum på vaccumslangen)

Den sidste cykel jeg har set som havde Vandret = Lukket var min RD350 fra
'92

/Allan