Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot SD850 IS / IXUS 950 IS
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-03-09 23:22

På flere websteder synes jeg, man nævner Canon PowerShot SD850 IS / IXUS
950 IS side om side. Vil det sige at disse to kameraer mere eller mindre
er identiske?

--
Jørgen Grandt

Fra : Søren Friberg

Dato : 09-03-09 23:26

Jørgen Grandt skrev:
> På flere websteder synes jeg, man nævner Canon PowerShot SD850 IS / IXUS
> 950 IS side om side. Vil det sige at disse to kameraer mere eller mindre
> er identiske?

Ja, mig bekendt er det første betegnelse for cameraet i USA, mens det
sidste er betegnelsen i Europa. Det er lettere at hitte ud af med Nikon

--

Kh Søren Friberg,
http://sfriberg.onexposure.net - http://fotofriberg.dk (kun til sjov)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-03-09 01:12

"Jørgen Grandt" skrev i en meddelelse
> På flere websteder synes jeg, man nævner Canon PowerShot SD850 IS / IXUS
> 950 IS side om side. Vil det sige at disse to kameraer mere eller mindre
> er identiske?

Ja - det er samme kamera - det gælder for langt de fleste af Canons p/s
modeller, at de har forskellige navne i USA og Europa - dette er så et af
eksemplerne.....

Jan

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-03-09 09:05

Jan Vestergaard skrev:

> Ja - det er samme kamera - det gælder for langt de fleste af Canons
> p/s modeller, at de har forskellige navne i USA og Europa - dette er
> så et af eksemplerne.....

Tak for begge svar.

--
Jørgen Grandt