MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ghost eller lignende?
Fra : Henrik Andersen

Dato : 09-03-09 20:48

Har brug for at lave en sikkerhedskopi-fil af en partion med windows XP
Home.

Den partion er på 20 gb.

Den anden partion (på samme fysiske disk) er på 65 gb.

Hvilke programmer kan klare det, og selvfølgelig gerne gratis

P.S. Det er en bærbar og der er ikke mulighed for et diskette drev...

Mvh Henrik. Silkeborg

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 09-03-09 23:16

Henrik Andersen skrev:
> [...]
>
> Hvilke programmer kan klare det, og selvfølgelig gerne gratis
>
> P.S. Det er en bærbar og der er ikke mulighed for et diskette drev...

Programmet er ikke så afgørende, og Ghost er fint, så du skal bare have
et sted at gøre at din sikkerhedskopi. Jeg synes selv det bedste og
billigste er en ekstern harddisk.

--
Niels

Fra : Henning

Dato : 10-03-09 08:32

On Mon, 09 Mar 2009 20:47:50 +0100, Henrik Andersen
<henrik_silkeborg@yahoo.com> wrote:

>Har brug for at lave en sikkerhedskopi-fil af en partion med windows XP
>Home.
>
>Den partion er på 20 gb.

Partitionsstørrelsen er irrelevant, hvor meget data har du på den?
Læg den ud på dvd i stedet, går din disk i stykker mister du også din
backup.

Fra : Rado

Dato : 10-03-09 10:07

> [...]

>Home.
>
>Hvilke programmer kan klare det, og selvfølgelig gerne gratis

Billigt og godt:

http://www.terabyteunlimited.com/image-for-dos.htm

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-03-09 13:07

"Henrik Andersen" skrev i en meddelelse
> Den partion er på 20 gb.

Det betyder mindre - det er mængden af data, der er relevant, da der ikke
tages backup af den ubebyttede del.

Så hvis der kun er 2 gb data, så vil backup'en fylde 2 gb - eller formentlig
mindre, da du også kan få programmet til at pakke det, så det fylder mindre.

> Hvilke programmer kan klare det, og selvfølgelig gerne gratis

Gratis er det det ikke - men det er rigtigt godt, og hvorfor ikke betale
lidt for noget man er glad for - det kan altid hjælpe med får det gjort
endnu bedre:

http://www.komputer.dk/polopoly.jsp?d=523&a=7419

Jan

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 10-03-09 15:10

> [...]

>Hvilke programmer kan klare det, og selvfølgelig gerne gratis
>
>P.S. Det er en bærbar og der er ikke mulighed for et diskette drev...

Hej
Jeg bruger selv Macrium Reflec i en gratis version. og det er det
bedste program som jeg har prøvet.

Karsten