Switch død
Fra : jan

Dato : 09-03-09 21:05

Hejsa.

Min Zyxel ES 108 er efter tro tjeneste i lidt over et år, begyndt med
pakketab på to af portene.

Har kigget på Zyxel ES 108A som erstatning, men er begybdt at spekulere lidt
på holdbarheden,, nogen der har et indput til det, eller skal jeg kigge på
noget helt andet?

Med venlig hilsen
Jan

Fra : Henning

Dato : 10-03-09 08:30

On Mon, 9 Mar 2009 21:04:47 +0100, "jan" <jea"fjern"@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Min Zyxel ES 108 er efter tro tjeneste i lidt over et år, begyndt med
>pakketab på to af portene.

Lidt over et år? Er det så ikke bare et spørgsmål om at indlevere den
til reparation, forudsat den er købt som privat?

Fra : jan

Dato : 10-03-09 11:22

Hejsa.

Jo det har du ret i hvis man lig kan finde kvitteringen

// Jan

Fra : Geggo

Dato : 12-03-09 09:49

"jan" <jea"fjern"@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jo det har du ret i hvis man lig kan finde kvitteringen
>
> // Jan
>
> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse

forretningen gemmer den i op til 5 år.... når den ikke er ældre
så spørg dem lige om du ikke kan få et kopi for derefter at
indlevere dit produkt

Fra : jan

Dato : 12-03-09 10:56

"Geggo" <foxcom1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> forretningen gemmer den i op til 5 år.... når den ikke er ældre
> så spørg dem lige om du ikke kan få et kopi for derefter at
> indlevere dit produkt

Hejsa.

Joo...og hvilken forretning var det så lige den var købt i, på nettet eller
:-/

//Jan