"GRISEN" <egeriis@gmail.com> skrev i meddelelsen 
news:5a22fbb5-6b10-4b7b-8f2b-54172dd4df14@j8g2000yql.googlegroups.com...
On Mar 12, 2:10 pm, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Tjenesten kan have været midlertidigt nede.
Tak for dine forslag, men det lyder ikke som om du selv har prøvet at
oprette en ny Messenger konto for nylig?
Hvis jeg prøver at logge ind med min nye je@firmaadresse.dk så får jeg
ovennævnte fejl.
Hvis jeg prøver med je@messengeruser.com (som jeg blev tvunget til at
opdatere til), så virker det fint.
Hvis jeg prøver med min gamle jan@privatadresse.dk, så virker det
fint.
Tjenesten/siden virker altså fint nok.
Det kræver bare at jeg kalder mig je@messengeruser.com   
mvh
Jan
Hvis du læser på den Microsoftside du selv henviser til i dit første indlæg 
ser du blandt andet dette.
"Den virksomhed, der ejer det domæne (Den del af en e-mail-adresse, der står 
efter @-tegnet.) , du bruger, har reserveret det til sit firmas 
onlinemeddelelsessystem. Hvis du modtager en vigtig tjenestemeddelelse fra 
Windows Live Messenger Service-medarbejderne om, at du skal skifte dit 
logon-id for at kunne fortsætte med at logge på Messenger, er du berørt af 
ændringen. Vi anbefaler, at du foretager ændringen, så snart du modtager 
beskeden. Det er nemt at ændre dit logon-id. Hvis du ikke foretager 
ændringen i den nærmeste fremtid, modtager du en fejlmeddelelse, når du 
logger på, og du vil ikke kunne bruge Windows Live Messenger Service, før du 
har ændret dit logon-id."
Kender ikke dit firmas systemer men tror alligevel at det er forklaringen.
RT