MS Windows
briani 27239
Ny Messenger konto kræver hotmail.com elle~
Fra : GRISEN

Dato : 09-03-09 02:17

Jeg har skiftet job og har i den forbindelse oprettet et nyt Messenger
login.
Oprettelsen gik fint, men når jeg prøver at logge ind, så får jeg
beskeden:
We cannot sign you in because we have made changes that affect your
account.

Jeg bliver så forwarded til: http://support.microsoft.com/gp/Messenger
Der skriver de at mit sign-in id skal opdateres, og der er et link så
jeg kan opdatere det til en @messengeruser.com eller en hotmail.com
adresse.

Kan man ikke undgå dette?
Jeg oplever ikke dette problem med min private Messenger konto.

mvh
Jan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-03-09 20:17

Du kan godt bruge en anden eksisterende mail adresse.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : GRISEN

Dato : 12-03-09 02:27

On Mar 9, 8:16 pm, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Du kan godt bruge en anden eksisterende mail adresse.

Det kunne jeg godt tidligere, men hvorfor får jeg "cannot sign you in"
på den nyoprettede konto?

mvh
Jan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-03-09 14:11

Tjenesten kan have været midlertidigt nede. Den side du prøver at
logge ind på kan have et problem.
Begge ting plejer hurtigt at blive rettet efter min erfaring.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : GRISEN

Dato : 13-03-09 03:58

On Mar 12, 2:10 pm, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> Tjenesten kan have været midlertidigt nede.

Tak for dine forslag, men det lyder ikke som om du selv har prøvet at
oprette en ny Messenger konto for nylig?

Hvis jeg prøver at logge ind med min nye je@firmaadresse.dk så får jeg
ovennævnte fejl.
Hvis jeg prøver med je@messengeruser.com (som jeg blev tvunget til at
opdatere til), så virker det fint.
Hvis jeg prøver med min gamle jan@privatadresse.dk, så virker det
fint.

Tjenesten/siden virker altså fint nok.
Det kræver bare at jeg kalder mig je@messengeruser.com

mvh
Jan

Fra : Richard Thune

Dato : 13-03-09 12:21

"GRISEN" <egeriis@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Tak for dine forslag, men det lyder ikke som om du selv har prøvet at
oprette en ny Messenger konto for nylig?

Hvis du læser på den Microsoftside du selv henviser til i dit første indlæg
ser du blandt andet dette.

"Den virksomhed, der ejer det domæne (Den del af en e-mail-adresse, der står
efter @-tegnet.) , du bruger, har reserveret det til sit firmas
onlinemeddelelsessystem. Hvis du modtager en vigtig tjenestemeddelelse fra
Windows Live Messenger Service-medarbejderne om, at du skal skifte dit
logon-id for at kunne fortsætte med at logge på Messenger, er du berørt af
ændringen. Vi anbefaler, at du foretager ændringen, så snart du modtager
beskeden. Det er nemt at ændre dit logon-id. Hvis du ikke foretager
ændringen i den nærmeste fremtid, modtager du en fejlmeddelelse, når du
logger på, og du vil ikke kunne bruge Windows Live Messenger Service, før du
har ændret dit logon-id."

Kender ikke dit firmas systemer men tror alligevel at det er forklaringen.
RT

Fra : GRISEN

Dato : 13-03-09 06:13

On Mar 13, 12:20 pm, "Richard Thune" <rth...@gmail.com> wrote:

> Hvis du læser på den Microsoftside du selv henviser til i dit første indlæg
> ser du blandt andet dette.
>
> "Den virksomhed, der ejer det domæne

....og det står der endda 2 gange.
Damn, jeg har været blind og/eller engelsk-ignorant.

Tak for hjælpen.

mvh
Jan