Forte agent, indlæg fjernes om 5 dage?
Fra : Per H

Dato : 08-03-09 12:29

Hvad betyder dette??
"
Bemærk! Forfatteren til dette indlæg har anmodet om, at det ikke
arkiveres. Dette indlæg vil blive fjernet fra Grupper om 5 dage (13
Mar., 15:34).
"

Hvordan indstiller jeg det i forte agent?

per

Fra : Carl Drud

Dato : 08-03-09 12:46

Per H <tramanden@gmail.com> writes:

> [...]
> Bemærk! Forfatteren til dette indlæg har anmodet om, at det ikke
> arkiveres. Dette indlæg vil blive fjernet fra Grupper om 5 dage (13

At brugeren har en "X-No-Archive: Yes" i sin header.

http://en.wikipedia.org/wiki/X-No-Archive

http://groups.google.dk/group/alt.usenet.offline-reader.forte-agent/msg/fd10bbf1e862225e?hl=da

--
Carl

Fra : Per H

Dato : 08-03-09 13:51

On Sun, 08 Mar 2009 12:46:19 +0100, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
wrote:

>At brugeren har en "X-No-Archive: Yes" i sin header.
>
>http://en.wikipedia.org/wiki/X-No-Archive

Nu er jeg ik så god til engelsk.

Jeg forstår at indlæget slettes, fra serveren og ikke er muligt at
søge efter.?

hvad skal det gøre godt for, og til hvad formål?

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-03-09 14:04

Per H skrev:

> Nu er jeg ik så god til engelsk.

Det betyder at indlægget (helst) ikke må arkiveres.

> Jeg forstår at indlæget slettes, fra serveren og ikke er muligt at
> søge efter.?

Det kommer an på om serveren er sat op til at respektere den
indstilling. Google arkiverer ikke den slags indlæg.

> hvad skal det gøre godt for, og til hvad formål?

Folk skammer sig på forhånd over hvad de har skrevet.

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 08-03-09 14:33

Per H <tramanden@gmail.com> writes:

> Nu er jeg ik så god til engelsk.
>
> Jeg forstår at indlæget slettes, fra serveren og ikke er muligt at
> søge efter.?

Google sletter det fra deres arkiv efter 6 dage. Men det ikke sikkert
andre arkiver respekterer X-No-Archive headeren.

> hvad skal det gøre godt for, og til hvad formål?

Du har selv sat din Agent op til at indsætte X-no-archive header, det er
vil ikke noget den har i standardopsætning. Så du har vel gjort dig
tanker om hvorfor du ikke vil arkiveret dine meddelelser.

--
Carl

Fra : Per H

Dato : 08-03-09 16:14

On Sun, 08 Mar 2009 14:33:22 +0100, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
wrote:

>Du har selv sat din Agent op til at indsætte X-no-archive header, det er
>vil ikke noget den har i standardopsætning. Så du har vel gjort dig
>tanker om hvorfor du ikke vil arkiveret dine meddelelser.

Nej da det ert da kun en brøkedel, af opsætningen jeg har opsat,

og andre steder fatter man intet af det.

per