Pludselig reklamevinduer?
Fra : LaC

Dato : 29-07-01 11:54

Hej.

Jeg har over de sidste to dage nogle gange pludselig oplevet, at explorer
åbner pop-up vinduer med reklamer. Dette vel at mærke uden at jeg har
Explorer kørende og jeg har active desktop slået fra. Jeg sidder på et
antenne netværk bag dettes firewall. Jeg havde bøvl med at køre egen
firewall oveni, da det konfliktede med deres. Nogen, der har en rigtig god
ide til hvad jeg skal gøre for at slippe for de reklamer?

Lars

Fra : Kim Nielsen

Dato : 29-07-01 13:24

Slå javascripts fra.

/Kim

Fra : Jesper

Dato : 29-07-01 14:41

http://webwasher.com/
--
Jesper.

Fra : Arne

Dato : 05-08-01 18:37

In articleID <AWR87.108$P91.2194@news.get2net.dk>,
«LaC» says...
Nogen, der har en rigtig god
> ide til hvad jeg skal gøre for at slippe for de reklamer?

Prøv Proxomitron
http://www.flaaten.dk/prox/

Hjælp på norsk
http://www.flaaten.dk/hjelp/