Erfaringer med Nokia 5320 Xpresmusic og Sp~
Fra : simon

Dato : 07-03-09 16:01

Hej.
Er der nogen, der har erfaringer med Nokia 5320
og det gratis sportstracker program, man kan
hente på siden http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do
??
Jeg kan ikke finde download til netop denne telefon, selvom
det er en S60 telefon.

mvh
simon

Fra : Henrik

Dato : 08-03-09 22:13

Der er et problem med Nokia 5320 i forhold til Sportstracker. Der er ikke
GPS i den og det kræver sportstracker.

Mvh Henrik

Fra : simon

Dato : 08-03-09 22:35

Henrik skrev:
> Der er et problem med Nokia 5320 i forhold til Sportstracker. Der er ikke
> GPS i den og det kræver sportstracker.
>
> Mvh Henrik

Hej.
Ja, jeg ved godt der ikke er gps i den, men jeg har en
blumax gps (bluetooth), der fungerer udmærket sammen med
den.
Nu tog jeg så konsekvensen og downloadede samtlige filer
på Nokia's side.
Jeg var så heldig, at nummer to programfil kunne bruges,
så nu virker sportstracker programmet til min 5320 perfekt,
jeg kan endda uploade min gennemførte rute på siden.
/simon