Det kan svare sig at finde ud af hvad din ~
Fra : kaz

Dato : 07-03-09 17:08

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-09 18:05

kaz skrev:
> En influenza vaccine til mennesker med levende fugleinfluenza virus i,
> distrubueret fra

Så vidt jeg kan se, så er der ikke tale om en vaccine til
mennesker men til forsøg.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : kaz

Dato : 07-03-09 19:52

Kim Ludvigsen wrote:

> Så vidt jeg kan se, så er der ikke tale om en vaccine til
> mennesker men til forsøg.

Hvad slags forsøg ville mon det så være til, med levende fugleinfluenza i?

Og hvorfor var det et så hemmelig forsøg at teknikere ikke kendte til det:
"The incident was discovered by a technician in a facility in the Czech
Republic, who injected ferrets with the vaccine as a normal test procedure.
The ferrets died."

Vi kunne kun forvente at du vil gå imellem her, og sagen vil sikkert blive
glemt
hvis dem fra Baxter siger 'nåh' eller måske endda 'undskyld', tror du ikke.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-09 20:16

kaz skrev:

> Hvad slags forsøg ville mon det så være til, med levende fugleinfluenza i?

Den slags forsøg, man altid laver, før man sender en ny
vaccine på markedet.

> [...]
> Republic, who injected ferrets with the vaccine as a normal test procedure.

Det var en fejl, at der var fugleinfluenza i vaccinen. Der
var ingen grund til at informere teknikerne om det, for
havde man vidst, at der var fugleinfluenze i vaccinen, havde
man jo slet ikke sendt den.

> Vi kunne kun forvente at du vil gå imellem her, og sagen vil sikkert
> blive glemt
> hvis dem fra Baxter siger 'nåh' eller måske endda 'undskyld', tror du ikke.

Sagen lever vist fint på diverse konspirationssider, jf.
dine links. Her mener man jo, at Baxter bevidst har forsøgt
at sprede vaccinen som en slags terrorangreb eller for at få
en masse syge mennesker, så man kan sælge mere medicin.

Af en eller anden grund undrer det mig ikke, at du finder
dine nyheder den slags steder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : kaz

Dato : 07-03-09 21:36

Kim Ludvigsen wrote:
> Af en eller anden grund undrer det mig ikke, at du finder
> dine nyheder den slags steder.

Nogen *skal* jo informere dig f.x. Er du ikke glad for det.
Og hvis jeg gætter korrekt, så synes du fortsat at det ingen grund er til at
informere sig?

Jeg er trods alt glad for at du har barnetroen i god behold, og det burde
enhver misunde dig.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-09 21:52

kaz skrev:

> Nogen *skal* jo informere dig f.x. Er du ikke glad for det.
> Og hvis jeg gætter korrekt, så synes du fortsat at det ingen grund er
> til at informere sig?

Jeg har intet mod information. Og slet ikke, hvis der er
tale om troværdig information.

> Jeg er trods alt glad for at du har barnetroen i god behold, og det
> burde enhver misunde dig.

Nej, barnetroen forlod jeg for mange år siden. I dag tror
jeg på den videnskabelige metode.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://ordforklaring.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-09 20:34

kaz skrev:
> En influenza vaccine til mennesker med levende fugleinfluenza virus i,
> distrubueret fra
> Baxter i Østerrig.
>
> http://www.google.com/hostednews/canadianpress/article/ALeqM5iV_RT6oBK3tOhtsWf5pnu5OIby9w

Det er for øvrigt interessant, at nyheden stammer fra lokale
tjekkiske medier og et enkelt internationalt i form af et
canadisk nyhedsbureau, og at verdens førende medier ikke har
taget sagen op. Enten er de utroligt sløve, eller også har
de opfattet det som en ikke-historie (nej, jeg tror ikke på
verdensomspændende konspirationsteorier).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-03-09 10:24

> En influenza vaccine til mennesker med levende fugleinfluenza virus i,
> distrubueret fra
> Baxter i Østerrig.
>
> http://www.google.com/hostednews/canadianpress/article/ALeqM5iV_RT6oBK3tOhtsWf5pnu5OIby9w
> http://current.com/items/89869142/baxter_pharmaceutical_mixed_avian_flu_with_flu_vaccine.htm
> http://www.naturalnews.com/025760.html

Kunne du ikke lade være med at bruge al din tid på at lede efter mystiske
sider med utroværdig information, som vi så kun får i uddrag?
Det ville være velsignet, hvis du fandt sider med de gode ting ved vacciner
i stedet. Vacciner har redet rigtig mange menneskeliv, og det har reddet
rigtig mange fra at blive invalide. Betyder det ikke noget for dig?

Mvh Maria

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 11-03-09 14:24

Maria Frederiksen skrev:

> [...]
> i stedet. Vacciner har redet rigtig mange menneskeliv, og det har reddet
> rigtig mange fra at blive invalide. Betyder det ikke noget for dig?

Hej

Jeg må give Maria ret.

Dine indlæg herinde har været om hvad man vidste om mandlerne i 1934,
ømhed efter stivkrampevaccine, spørgsmål om kolesterol overhovedet er
farligt mv.

For mig at se forsøger du at finde artikler og uddrag af tvivlsom
kvalitet. Jeg tænker, som Maria, at disse uddrag er uvidenskabelige og
besidder meget ringe viden. Det er da rart du er nysgerrig efter viden,
og jeg synes sådan set det er udmærket. Dog tænker jeg, at den viden du
finder hører til "langt ude" hvor grundlaget er ringe dokumenteret og
mere har karakter af at være kuriøst end vægtigt.

Hilsen Jesper

Fra : kaz

Dato : 12-03-09 13:48

Jesper Mehlsen wrote:

> [...]
>
> For mig at se forsøger du at finde artikler og uddrag af tvivlsom
> kvalitet. Jeg tænker, som Maria, at disse uddrag er uvidenskabelige og
Nu er disse to ikke videnskabelige NGs. Men det betyder sevsagt ikke at
forkert information skal postes, og absolut ikke om så alvorlige emner.

Hvis du mener det er forkert, så må man vel som minimum forvente at du
dokumenterer de forkerte oplysninger.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-03-09 17:15

kaz skrev:
> En influenza vaccine til mennesker med levende fugleinfluenza virus i,
> distrubueret fra
> Baxter i Østerrig.

Og det har gavnet dit helbred?

--