Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billeder på en gine, men ginen usynlig og ~
Fra : Stine Vestergaard

Dato : 08-03-09 00:42

Hej Alle,

Vil lige høre om i kan forklare hvordan dette gøres.
http://fashionforme.dk/Pages/dan/Produkt.aspx?cgid=d4725cdc-0d47-4d32-8472-291376862156&cid=15&pid=GENICA-18E_34
Det billede hvor ginen ikke er på, men hvor kjolen bare "hænger", der er det
som om den har hængt på en gine eller bøjle, altså den er "rund" i det og
ligger ikke bare flad ned på jorden. Mit spørgsmål er så, hvordan kan det
lade sig gøre? For man ser jo nakken osv. Håber i forstår spørgsmålet lidt
svært at forklare
--
Mvh/Best Regards

MissMartins
Stine Vestergaard

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-03-09 03:40

"Stine Vestergaard" <shop@missmartins.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det lade sig gøre? For man ser jo nakken osv. Håber i forstår spørgsmålet

Hej Stine!

Jeg kan se, at kjolen er hængt op på en fodmonteret Ybøjle, der holder
kjolen oppe indvendig fra ved at bære på skuldrene. Du kan lige se, den ene
af bøjlens arme gennem stoffet i bagsidebilledet. Det er altså en en
speciallavet gine, om du vil. Ingen hokus pokus.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : ager

Dato : 08-03-09 09:21

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg kan se, at kjolen er hængt op på en fodmonteret Ybøjle, der holder
> kjolen oppe indvendig fra ved at bære på skuldrene.

hej har du en anelse om hvor de kan købes, har selv jagtet den form for
"gine"....
Mvh Torben

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-03-09 09:59

On 2009-03-08 09:21:10 +0100, "ager" <big@city.dk> said:

> hej har du en anelse om hvor de kan købes, har selv jagtet den form for
> "gine"....

Prøv at tjekke http://brondsholm.dk/ - der har man kunnet købe giner i
gennemsigtigt plast.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Stine Vestergaard

Dato : 08-03-09 18:46

Hej igen,

Har set flere andre steder hvor det umuligt kan være på bøjle, men kan self.
ikke lige komme på dem.
Men du siger man "bare" kan bruge en gennemsigtig gine? og så er nakken og
ryggen tydelige?
Her var lige et sted forresten: http://www.mpsonline.dk/LEASE-2-DRESS.aspx

vil du mene det er en gennemsigtig gine.. har også være ude at tænke i noget
med at klippe flere billeder sammen, men altså det er jo umuligt

--
Mvh/Best Regards

MissMartins
Stine Vestergaard

Fra : Stine Vestergaard

Dato : 08-03-09 19:11

Når man nu får en plast gine som er gennemsigtig, så fåes de jo med nakke,
kan man ikke få dem hvor de ikke har nakke så de bare rundet som en
"nedringet" bluse hvis i forstår`?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-03-09 20:03

On 2009-03-08 19:10:34 +0100, "Stine Vestergaard" <shop@missmartins.dk> said:

> Når man nu får en plast gine som er gennemsigtig, så fåes de jo med nakke,
> kan man ikke få dem hvor de ikke har nakke så de bare rundet som en
> "nedringet" bluse hvis i forstår`?

Er det ikke noget man selv kan fixe med en lille stiksav.

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 23:49

"ager" <big@city.dk> skrev i meddelelsen

> "Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
>
> hej har du en anelse om hvor de kan købes, har selv jagtet den form for
> "gine"....
> Mvh Torben

Desværre, men du kan garantert lave en selv af udglødet kobberrør og en base
af træ

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger