Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotostart.dk
Fra : Mogens

Dato : 06-03-09 20:16

Nogen som ved hvorfor denne site ikke længere virker (det gør den i
hvert fald ikke hos mig)?

Fra : N/A

Dato : 06-03-09 20:25

Fra : Mogens

Dato : 06-03-09 20:25

Søren Friberg wrote:
> Virker glimrende hos mig, og har gjort det hele tiden.

Tak - men det er da mystik. Den virker hverken i Firefox, Opera eller
IE. Har ikke lavet noget i min hosts fil, men har skiftet ISP.
Sidstnævnte da for pokker ikke betyde noget, eller kan der være rod med
deres DNS?

Fra : John Sahl

Dato : 06-03-09 20:51

Mogens wrote:
> Nogen som ved hvorfor denne site ikke længere virker (det gør den i
> hvert fald ikke hos mig)?

Siden har periodevise udfald for Fullrate-kunder ved jeg.

Prøv at bruge opendns.org's dns-servere eller tilføj nedenstående linie til
din hosts fil:

78.46.50.9 www.fotostart.dk

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Mogens

Dato : 06-03-09 20:56

John Sahl wrote:

> Siden har periodevise udfald for Fullrate-kunder ved jeg.
>
> Prøv at bruge opendns.org's dns-servere eller tilføj nedenstående linie til
> din hosts fil:
>
> 78.46.50.9 www.fotostart.dk

Tak - det virkede :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-03-09 21:25

"John Sahl" skrev i en meddelelse
> Siden har periodevise udfald for Fullrate-kunder ved jeg.

Ingen problemer her med Fullrate - det er dog sjældent, at jeg besøger
siden, men prøvede lige nu uden problemer.

Jan

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-03-09 21:00

Det virker heller ikke hos mig..

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.