Opdatering af display
Fra : Martin Kaltoft

Dato : 06-03-09 21:17

Jeg har et system der køber Ubuntu 8.10 med KDE installeret, samt compiz fusion.

Systemet kører fint, men det er som om displayet ikke opdateres som det skal. Skriver jeg f.eks 'ls -l' i en konsol og taster enter, opdaterer skærmen først næste gang der tastes enter. Det er som om opdateringen er forsinket.

Det samme gør sig gældende i knode, hvis jeg bladrer i listen af newsgroups, og klikker på en, er det en anden gruppe der åbnes, da displayet ikke har opdateret helt mens jeg bladrede i listen.

Det er ret irriterende, men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal fejlfinde på det...

Martin Kaltoft (http://www.ebz.dk)