Opdateringer i Firefox fejler
Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-03-09 21:44

Hvis jeg åbner mine tilføjelser i Firefox og klikker "Tjek for
opdateringer", skriver den for dem alle:

"En fejl opstod under søgningen efter opdateringer til xxx".

Jeg kørte med firefox 3.0.5 og havde ikke lige lagt mærke til, at nye
opdateringer ikke automatisk var blevet hentet. Nu har jeg manuelt
downloadet og installeret 3.0.7, men dt har ikke ændret noget; den vil
stadig ikke hente opdateringer til mine plug-in's.

Det må være en knude et sted. Jeg har stadig poblemer med, at Firefox ikke
frigiver hukommelsen, når jeg lukker den. Se mit indlæg om dette, som dog
er skrevet under et andet alias, Mikkel Mikkelsen. Fra nu af gider jeg ikke
gå rundt med skæg og blå briller. Mit brug af forskellige identiteter har
noget at gøre med andre nyhedsgrupper, men dem har jeg nu droppet og er
blevet mig selv igen
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 22:00

On Sat, 7 Mar 2009 21:44:07 +0100, Kurt Hansen
<kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

> [...]
>gå rundt med skæg og blå briller. Mit brug af forskellige identiteter har
>noget at gøre med andre nyhedsgrupper, men dem har jeg nu droppet og er

Har du installeret digital signatur? Jeg havde nogenlunde samme fejl i
min FF browser efter installation.
Det her fix rettede problemet http://kortlink.dk/mozilladanmark/6chq

--
Me fail English? That's unpossible.

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 09:52

> Har du installeret digital signatur? Jeg havde nogenlunde samme fejl i
> min FF browser efter installation.
> Det her fix rettede problemet http://kortlink.dk/mozilladanmark/6chq

Tak for det -:)

Fra : Kurt Hansen

Dato : 08-03-09 10:02

On Sat, 07 Mar 2009 22:00:09 +0100, Lars wrote:

> Har du installeret digital signatur? Jeg havde nogenlunde samme fejl i
> min FF browser efter installation.
> Det her fix rettede problemet http://kortlink.dk/mozilladanmark/6chq

Mange tak, det hjalp. Utroligt hvad man bliver udsat for
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-03-09 10:25

Lars skrev:
> [...]
> <kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:
>

> Har du installeret digital signatur? Jeg havde nogenlunde samme fejl i

Det virker bare som det skal. Digital signatur har aldrig været det
store hit. Lad os håbe at den nye version bliver bedre.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby