Noname patron til s/h laserprinter
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-03-09 16:13

Jeg skal have en patron til min HP LaserJet 1010
Nogen der erfaring med noname patronerne?
Eller skal man hellere satse på en original 12A ting?

- Peter

Fra : Max

Dato : 07-03-09 19:36

Hej Peter

> Jeg skal have en patron til min HP LaserJet 1010
> Nogen der erfaring med noname patronerne?
> Eller skal man hellere satse på en original 12A ting?

Hvor længe holder den for dig ?

Min holdning, skabt af erfaring, siger mig at livet
er for kort til at tænke på kopitoner.

--
Mvh Max

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-03-09 21:15

"Max" skrev

> Hvor længe holder den for dig ?

Jeg snyder lidt og kører i økonomimode da det mest er kladder jeg printer
Det er dælme længe siden jeg købte den nu næsten tomme patron
Man skal ryste den godt for at den kan skrive bare een side nogenlunde
fornuftigt :)

> Min holdning, skabt af erfaring, siger mig at livet
> er for kort til at tænke på kopitoner.

Har bestilt en HP 12A
Spekulerede bare på om det andet kunne give mening :)

- Peter

Fra : Max

Dato : 07-03-09 22:44

Hej Peter

> Har bestilt en HP 12A
> Spekulerede bare på om det andet kunne give mening :)

Det kan sikkert give mening at bruge en kopi, men som sagt
gider jeg dem ikke. På et tidspunkt havde jeg vel over 20
printere at sørge for, der prøvede jeg genbrugspatroner,
der opdagede jeg så at ca. hver 6. patron fejlede ret
hurtig og det åd så det meste af besparelsen og man
bliver også irreteret over det. Så jeg bruger nu kun
original patroner og er glad for det. Set i lyset af at en
udskrift måske koster 8 øre med en original patron,
og nok 6 øre med en kopi, ja hvem gider så risikere
besværet med kopien.

--
Mvh Max

Fra : J

Dato : 08-03-09 22:30

> [...]
> udskrift måske koster 8 øre med en original patron,
> og nok 6 øre med en kopi, ja hvem gider så risikere

Personer der bor på adresser med postnummer > 5999.

Fra : Max

Dato : 08-03-09 22:35

Hej J

> Personer der bor på adresser med postnummer > 5999.

Beklager, du er forkert på den, her er det 8700.

--
Mvh Max

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-03-09 23:24

Max skrev:

> hvem gider så risikere besværet med kopien.

Jeg er da glad for at nogen køber kopitonere, så
kan jeg sælge kunden en ny printer

Får jeg en printer ind på værkstedet, og den er
fuldstændig sortsværtet indvendig, er jeg sikker
på at der sidder en kopitoner i den - det har jeg
set mange gange.

En rensning er dyrere end en ny printer.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-03-09 07:22

Allan Vebel skrev

> En rensning er dyrere end en ny printer.

Der er dyrere end en original toner
Ja ja - jeg har fattet det :)

- Peter

Fra : T.

Dato : 28-03-09 16:50

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have en patron til min HP LaserJet 1010
> Nogen der erfaring med noname patronerne?
> Eller skal man hellere satse på en original 12A ting?
>
> - Peter
Hej Peter

Jeg har set flere HP printer hvor der er brugt "bambus" patroner.
De ser ikke godt ud inden i, det er ligesom om de ikke er tætte nok eller
også sviner de bare mere.

Hilsen