MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Netværksprinter og Spooler subsystem er
Fra : Z

Dato : 06-03-09 01:46

Hej, håber nogen kan hjælpe mig - det er efterhånden begyndt at blive
ret irriterende...

Jeg har et nyinstalleret XP SP3 system samt en HP netværksprinter som
fungerer fint på andre maskiner på netværket.

På denne får jeg dog en Spooler subsystem error - programmet afsluttes -
osv osv.

Jeg har været inde og kigge og slette i drivere og regbase som skrevet på:
http://support.microsoft.com/kb/324757
Uden held. Der var desuden ikke andet i regbasen end de rigtige drivere.
(Jeg mistænkte først Nero 8, da det også krævede et fix for at komme ind
i kontrolpanelet pga Nero-blokering).

Fejlen er:
szappname: spoolsv.ext
szmodname: ZLHP2600.dll
szAppver: 5.1.2600.5512
szmodver: 5.60.307.0

Jeg har også prøvet at fjerne drivere, reinstallere, osv.
Nogen som har en ide om hvad der kan være galt?

Fra : ..::jmj..::

Dato : 07-03-09 11:39

Z kom med denne ide:
> [...]
> szmodver: 5.60.307.0
>
> Jeg har også prøvet at fjerne drivere, reinstallere, osv.
> Nogen som har en ide om hvad der kan være galt?

Har haft tilsvarende problem med HP drivere... faktisk på 2 ud af 3
maskiner. Jeg afinstallerede driverne, hentede dem på nettet
(tilsyneladende samme version), installerede dem hvorefter alt
fungerede. Forvirret?? Også jeg, men det virkede.
Jørgen