Skifteprotokoller Ormslev-Kolt
Fra : Aksel

Dato : 28-02-09 23:56

På lokalarkivet for Ormslev-Kolt´s hjemmeside
http://www.lokalhistorieiaarhus.dk/ormslev/
er der nu adgang til at se over 200 skifter, og der kommer flere indenfor
den nærmeste tid.

Fra : Knud Haaning Anderse~

Dato : 02-03-09 08:25

Udmærket initiativ, men jeg savner oplysninger om fra hvilke protokoller
fæstebreve og skifte stammer fra

--
Venlig hilsen

Knud Haaning Andersen
Herning

hjemmeside: http://knudhaaning.homepage.dk

Fra : Inger Sørensen

Dato : 02-03-09 09:02

Jeg kan ikke se de oplysninger mangler.

Venlig hilsen

Inger Sørensen
Medhjælper på Lokalarkivet for Ormslev og Kolt sogne.
"Knud Haaning Andersen" <knudhaaning@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:gog1l3$1msc$1@newsbin.cybercity.dk...

Fra : Knud Haaning Anderse~

Dato : 03-03-09 16:15

Da jeg så dem første gang, gik jeg ind i Bind 6 og så der uddragene og her
var der ingen kildehenvisninger. Jeg gik ikke videre med dokumenter, hvilket
var en fejltagelse, for der står oplysningerne. Beklager fejltagelsen.

--
Venlig hilsen

Knud Haaning Andersen

Fra : Aksel

Dato : 05-03-09 11:10

"Aksel" <akseljFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
> På lokalarkivet for Ormslev-Kolt´s hjemmeside
> http://www.lokalhistorieiaarhus.dk/ormslev/
> er der nu adgang til at se over 200 skifter, og der kommer flere indenfor
> den nærmeste tid.

Alle de skifter vi har transkriberet er nu tilgængelige.

Hilsen Aksel