Taster på SE W902
Fra : Esben

Dato : 26-02-09 23:47

Er de så gode i længde og i alm. brug som de føles når man står i
butikken?

Er der andre SE modeller med samme tastatur?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 28-02-09 07:52

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Er de så gode i længden og i alm. brug som de føles når man står i
> butikken?
>
> Er der andre SE modeller med samme tastatur?

Er er virkelig ikke nogen der har levet med det tastatur i længerer tid,
der har lyst til at dele deres erfaringer?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Ralph Køster

Dato : 02-03-09 00:33

Jo. Min er 5 mdr gammel og den fungerer over alt forventning.
Jeg er NOKIA mand men SE har taget fusen på mig og har omvendt mig.
Køb den bare. Der medfølger også plugs til ørene og 8 gb kort.
Kanon telefon.

Ralph.

Fra : Esben

Dato : 02-03-09 14:35

Ralph Køster <Get@some.now> wrote:

> [...]
> Jeg er NOKIA mand men SE har taget fusen på mig og har omvendt mig.
> Køb den bare. Der medfølger også plugs til ørene og 8 gb kort.

Tak!

Har købt den nu, men de solgte sgu ikke med 8 GB kort som jeg regnede
med. Der sad bare et sølle 512 MB kort i.
(Phoneshop@Frederiksbergcenteret)

Er umiddelbart skuffet over lysstyrken i skærmen som jeg synes er meget
svag.

Hmm og endnu en SE der ikke låser tastaturet, hvis man tilfældigvis ikke
har lukket en menu... Men det er åbenbart blevet standard.

Har så lige opdaget at iSync (synkronisering af adressebog på Mac) IKKE
er understøttet. Noget af en streg i regningen, da jeg er af den
holdning det ikke kan være meningen man skal gøre den slags på mobilen,
suk!

Kan Outlook og et USB kabel klare det Win XP - eller skal man have
ekstra software installeret? (Nå nu flad jeg over FOnelink der vidst kan
klare både det og musiksynkronisering på Mac)

Men Bluephone Elite hvor man sender SMS'er fra computeren over Bluetooth
spiller heldigvis 100% med den!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Ralph Køster

Dato : 03-03-09 02:23

Kan du ikke bare gå ind i indstillinger/visning og så lysstyrke og ændre
det?
Min står på 100 % og det er da helt fint.

Ved ikke hvorfor du kun fik 512 mb kort. Min er købt gennem Call me over
nettet og der var 8 GB til.

Alt det andet tekniske kan jeg ikke hjælpe med, da jeg ikke er
"telefon-nørd" (ment på en god måde).

Ralph.