Pali'erne hader USA, men elsker US Dollars
Fra : John

Dato : 27-02-09 20:00

Pali'erne griner sikkert hele vejen hen til banken:

"despite being the recipients of massive amounts of US foreign aid, the
Palestinians more than any other group said they support terrorist groups
that target Americans":

http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=18314

Jamen, så stop dog nødhjælpen til de 'stakkels uskyldige' muhammedanere!

John

Fra : /Peter

Dato : 27-02-09 20:41

> [...]
>
> http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=18314
>
> Jamen, så stop dog nødhjælpen til de 'stakkels uskyldige'

Den eneste hjælp er et et dusin nukleare sprængninger - det vil verden
have mest glæde af.

Fra : P.N

Dato : 27-02-09 22:50

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Den eneste hjælp er et et dusin nukleare sprængninger - det vil verden
> have mest glæde af.

Jamen det er også min yndlingstanke at hvis man sprænger et atomvåben på
grænsen i mellem Libanon og Israel når vinden blæser imod israel, så vil det
radioaktive nedfald gør det landet ubeboeligt for jøderne, jeg syntes at det
er en genial ide.

Fra : /Peter

Dato : 27-02-09 22:59

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på grænsen i mellem Libanon og Israel når vinden blæser imod israel,
> så vil det radioaktive nedfald gør det landet ubeboeligt for jøderne,

Var eller er der i dag ubeboeligt i Hiroshima pga. af stråling?

Tror du skal læse lidt naturvidenskab...

Fra : P.N

Dato : 27-02-09 23:06

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Var eller er der i dag ubeboeligt i Hiroshima pga. af stråling?
>
> Tror du skal læse lidt naturvidenskab...

Ja rigtigt men som den psykopat du jo er vil du smide et dusin nukleare
sprængninger og det vil gøre området ubeboeligt i stil med området omkring
kraftværket tjernobyl. Dit forslag vil betyde at ikke kun at araberne vil
blive slået ihjel, men også jøderne og de der ikke dør vil ikke kunne få
børn pga stråleskader.

Fra : /Peter

Dato : 28-02-09 07:59

> [...]
> kun at araberne vil blive slået ihjel, men også jøderne og de der ikke
> dør vil ikke kunne få børn pga stråleskader.

det ved du vist ikke meget om, ligesom så meget andet.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-09 22:54

On Fri, 27 Feb 2009 22:49:38 +0100, P.N wrote:

> [...]
> radioaktive nedfald gør det landet ubeboeligt for jøderne, jeg syntes at det

Det er altså ikke fordi du vil give området til palæstinenserne, men du vil
bare slå jøder ihjel, som den ynkelige lille nazist du er.

Fra : Henri Gath

Dato : 28-02-09 01:19

> [...]

> det radioaktive nedfald gør det landet ubeboeligt for jøderne, jeg syntes

Den helt geniale ide ville være at stoppe missilet op i røven på dig først,
fedtfjæs

Fra : P.N

Dato : 28-02-09 09:55

"Henri Gath" <gath@mail.dk> pruttede i en meddelelse

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Den helt geniale ide ville være at stoppe missilet op i røven på dig
> først, fedtfjæs
Ja det sted er Gathets yndlingssted, prutter du også om prisen

Fra : Morten Stæhr

Dato : 28-02-09 12:39

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> pruttede i en meddelelse

> Ja det sted er Gathets yndlingssted, prutter du også om prisen

Rolig nu, du er jo tilhænger af en religion, hvor homoseksuel kærlighed
mellem mænd er et helt centralt element.

Fra : P.N

Dato : 28-02-09 13:50

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Rolig nu, du er jo tilhænger af en religion, hvor homoseksuel kærlighed
> mellem mænd er et helt centralt element.

Jamen jeg tror at du skal snakke med P.E.R. om den sag, han ved mere om de
ting end jeg.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 28-02-09 03:05

John skrev:
> [...]
>
> http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=18314
>
> Jamen, så stop dog nødhjælpen til de 'stakkels uskyldige' muhammedanere!

Gad vide hvad historiebøgerne siger om palestinensere om 100 år..

Sikkert at konflikten *aldrig* har handlet om palestinensere, eller
deres børn og oldebørn, men om et magtspil hvor de mennesker det gik ud
over (efterhånden børn og børnebørn) aldrig var på dagsordenen.

Bare mit gæt.

- cep

Fra : P.N

Dato : 28-02-09 10:36

> [...]
>
> http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=18314
>
> Jamen, så stop dog nødhjælpen til de 'stakkels uskyldige' muhammedanere!

Jamen hvorfor gør de så ikke det "John"! hvorfor mon ikke. Svaret er
indlysende fordi USA på falske præmisser derved kan hævde at de ikke er
partiske i sagen.