Godt nyt!
Fra : Mette B.

Dato : 29-07-01 08:45

Hej igen.
Jeg har snakket med min genbo (tidligere tråd "uønskede killinger") og hun
sagde, at hun ikke vidste det var ulovligt at drukne killinger og hun blev
ret chokeret, da jeg fortalte hende, at det kunne tage 20 min. at drukne en
nyfødt killing. Hun vil nu sælge killingerne i stedet.(fik også fortalt
hende at killingerne skulle være 12 uger før de måtte komme hjemmefra)

Mht. sterelisation gik det knap så godt, hun synes det var mange penge at
betale på en gang og derfor ville hun hellere blive bedre til at huske
p-pillerne. Men hun ville tænke over det og hun fik da også de brochurer jeg
hentede hos dyrlægen om sterelisation.

Det bedste havde helt klart været, hvis hun havde fået morkatten
stereliseret og hvis killingerne var blevet fjernet i samme omgang. Men
trods alt bliver killingerne ikke druknet og det synes jeg er godt.

Hilsen Mette.

Fra : Trine

Dato : 29-07-01 09:47

HURRA....... det var da et skridt i den rigtige retning

Godt gået Mette!!

/Trine

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-01 09:54

Hej Mett

Hvor skønt at det lykkedes dig at omvende din genbo, SÅDAN!!!

Bare hun nu ville lade sin hunkat sterilisere, så hun ikke står med samme
problem om nogle måneder. Prøv at gå i kødet på hende med alle de gode
argumenter for sterilisation kontra p.piller, så kan det være, hun alligevel
synes, det vil være en god ide.

Ros til dig for din indsats!!

mvh Eva

Fra : Fie & Christian

Dato : 29-07-01 09:53

Hej Mette

Rigtig rigtig godt nyt! Det var flot gjort af dig, synes jeg. Tillykke med
din sejr Så er der da nogle killinger færrere, som bliver solgt for
tidligt denne sommer.

Hilsen
Fie

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 30-07-01 15:55

Godt at du gad!
Nogengange kan man altså komme et langt stykke vej med sund fornuft! Thumbs
up!
Hilsen Birgitte