Bandekrigen ophørt
Fra : Ukendt

Dato : 23-02-09 22:18

Mon vores krystalkuglekigger CRL er taget på ferie, han er ellers SÅ god til
at forudsige hvad fremtiden bringer?

Bandekrigen er nu slut iflg hans kugle, - finanskrisens og økonomiens lille
brise er ovre - euroen er der fuldstændig ro om - integrationen går som
smurt, - kriminaliteten falder støt, - min gud hvad vil du mer?

"Bandeopgøret i København mellem indvandrergrupper på den ene side og
rockere på den anden ser ud til at være under optrapning. Så sent som i
eftermiddags blev en dansk mand kropsvisiteret af en gruppe på fire
indvandrere ved Blågårds Plads på Nørrebro, og selv om politiet i København
netop har sendt 35 ekstra betjente på gaden til at tøjle bandeurolighederne,
lykkedes det ikke at få fat i nogle af parterne.
Der har været flere af den slags episoder, og efter hvad vi hører, bliver
der visiteret helt ned i underbukserne, siger politiets centrale vagtleder,
John Hansen.[...] Og der er meldinger om, at helt uskyldige bliver visiteret
og forhørt af folk, der næppe har helt rent mel i posen.[...] Bander
kropsvisiterer folk på gaden"

Fra : DADK

Dato : 24-02-09 05:32

Knud Larsen wrote:
> [...]
> lille brise er ovre - euroen er der fuldstændig ro om - integrationen
> går som smurt, - kriminaliteten falder støt, - min gud hvad vil du

God den med euroen. Er det 1/3 af landene der ikke overholder
konvergenskravene, eller er det 1/2?. Og det er jo ikke smålande vi taler
om. Du har selv været inde på et Italien der absolut ikke overholder kravene
til Euro, og er i fare for at brække midt over. Men Italien er - give or
take - blandt de "store" lande i Eurosamarbejdet, og blandt dem, Ja-sigerne
mener det er fornuftigt bestemmer dansk økonomisk politik.

Det er godt at ustabile lande som Italien med 60 mio indbyggere bestemmer
over den økonomiske politik der føres i Nakskov. Så sidder vi nemlig med ved
bordet!

> [...]
> uskyldige bliver visiteret og forhørt af folk, der næppe har helt
> rent mel i posen.[...] Bander kropsvisiterer folk på gaden"

Den naturlige følge følge. Nu hvor vi ikke har et rigtigt politi, men blot
en stribe uduelige løgnere med Per Larsen i spidsen, så tager man da sagen i
egen hånd.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 14:57

DADK wrote:

> [...]
> Men Italien er - give or take - blandt de "store" lande i
> Eurosamarbejdet, og blandt dem, Ja-sigerne mener det er fornuftigt

Men det hele kan ´forklares´.

> [...]
>
> Den naturlige følge følge. Nu hvor vi ikke har et rigtigt politi, men
> blot en stribe uduelige løgnere med Per Larsen i spidsen, så tager

Det vil der komme meget mere af i årene som kommer, vores lille forkølede
politi rækker jo ingen vegne i dagens Danmark. Per Larsen lyder om en med
akut storhedsvanvid.

I aften kan man iøvrigt se noget om politi og økonomisk kriminalitet,-
heller ikke dér er det farligt at være storkriminel, politiet sidder
naturligvis på hænderne. De har IKKE tid til alt det vrøvl med kriminalitet,
de har andet at tage sig til ,- åbenbart.

"Tag det som en oplevelse" som politiet sagde til de piger som blev banket
ned midt på Hovedbanegården, - og det bliver nok fremtidens løsen. Drop det
med at anmelde, tag det som en oplevelse.

I CRLs velfungerende UK, taler man nu om "pædofobi", dvs at voksne mennesker
bliver bange når de ser grupper af børn eller unge mennesker. Dér er
virkelig brug for "korrigatorer", som kan få de ubehagelige kendsgerninger
til at gå væk.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-09 18:04

Knud Larsen wrote:

> [...]
> banket ned midt på Hovedbanegården, - og det bliver nok fremtidens
> løsen. Drop det med at anmelde, tag det som en oplevelse.

---

Vurderer selv sagerne
Indtrykket af, at politiet ikke er meget for sager, der lugter af bedrageri
og økonomisk kriminalitet over for almindelige forbrugere, deles af landets
kuratorer. Hvis kuratorerne opdager noget ulovligt i forbindelse med
behandlingen af et konkursbo, skal de melde det til politiet.

- Når vi anmelder, får vi typisk en kvittering på, at politiet har modtaget
anmeldelsen. Efter et stykke tid får vi et brev tilbage med besked om, at
man af ressourcemæssige årsager ikke vil gøre yderligere, fortæller advokat
Pernille Bigaard, der er formand for Foreningen af Faste Kuratorer ved Sø-
og Handelsretten, til Kontant.

---------

Der er frit slag for svindlere i Danmark, OG de svindlere der er tale om er
jo stortyve, vel at mærke.