MS Windows
briani 27239
Installerere opdatering til XP igen og ige~
Fra : Jakob Griffel

Dato : 05-03-09 17:10

Hej med jer kloge hoveder

Nogle gange når jeg har bedt min maskine om at lukke ned, er den kommet med
beskeden om, at den installerer en opdatering inden den lukker. Den besked
kender jeg godt.

Men de sidste 5-6 gange (inden for de sidste 3 dage) er den kommet med den
besked hver eneste gang jeg vil lukke computeren! Jeg gætter lidt på, at det
er den samme opdatering den vil installere hver gang, for så mange plejer
der da ikke at komme - eller hvad?
Men hvis det er den samme, hvorfor bliver den så ikke installeret? Kan jeg
se et etsed hvad den har installeret - eller forsøgt installeret?

Jeg har selvfølgelig valgt "Luk" som den beder mig om hver gang.

--
Hilsen Jakob

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-03-09 20:03

In news:49aff940$0$90273$14726298@news.sunsite.dk,
Jakob Griffel <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> typed:
> [...]
> installeret?
> Jeg har selvfølgelig valgt "Luk" som den beder mig om hver gang.

Jeg mener ikke der har været opdateringer inden for de sidste dage. Jeg har
automatisk opdatering, så jeg lægger ikke så meget mærke til det.

Hvad der er foretaget af opdateringer kan du jo se i Kontrolpanel>Programmer
og funktioner, hvor man øverst til venstre kan trykke på "Vis installerede
opdateringer", men det er måske ikke det du mener.

Man kan jo også opdatere manuelt på "Windows Update", men det ved du jo
sikkert alt om.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-03-09 01:53

Jakob Griffel skrev:

> Men hvis det er den samme, hvorfor bliver den
> så ikke installeret?

Prøv at finde ud af hvilken opdatering det drejer
sig om, den har normalt en KB-nummer.

Søg efter nummeret, og installer opdateringen
manuelt, det plejer at fungere.

Gør det ikke, er der noget helt andet galt.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jakob Griffel

Dato : 06-03-09 09:33

Var inde på Windows Update og kørte et check derfra. Der blev installeret
noget, og nu gør den det ikke mere

Tak for tipsene.

--
Hilsen Jakob