Hvidløg husgeråd
Fra : Ralph Køster

Dato : 02-03-09 00:24

Her er bare noget jeg gerne vil dele med alle.
Hvis i skal bruge et helt hvidløg og ikke gider stå og pille alle de fed et
efter et, så gør følgende.

Put hele hvidløget ned i et stort glas med patentlåg. (andet kan
selvfølgelig bruges men jo hårdere det er i materialet jomere effektivt).
Jeg bruger faktisk selv en 2 L. saftevandskande i hårdt plast.
Så lukker i låget og ryster det kraftigt i 5.8 sekunder. (og jeg mener
kraftigt).
Så ligger samtlige fed renset for alle skaller.
Nemt ikk....

Prøv det.

Fra : -= JF =-

Dato : 02-03-09 16:10

Ralph Køster skrev:

> Så lukker i låget og ryster det kraftigt i 5.8 sekunder.

Det var dælme en præcis tidsangivelse

Mvh John

Fra : Preben Larsen.

Dato : 02-03-09 19:08

-= JF =- forklarede den 02-03-2009:

> Det var dælme en præcis tidsangivelse

Hvad mon der sker hvis man drister sig til at ryste i 6.1 sekund

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : -= JF =-

Dato : 02-03-09 19:49

Preben Larsen. skrev:

> Hvad mon der sker hvis man drister sig til at ryste i 6.1 sekund

Du får nok hvidløgspuré

Fra : Linde

Dato : 02-03-09 22:21

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> -= JF =- forklarede den 02-03-2009:

> Hvad mon der sker hvis man drister sig til at ryste i 6.1 sekund

Jeg vil gætte på at skallerne sætter sig på igen, det virker mest logisk.

Mvh
Linde

Fra : Ralph Køster

Dato : 03-03-09 02:32

Hvorfor tror du at jeg skrev "PRØV DET". Måske du blev klogere.

Virker ikke. Så går det helt galt. Din røv begynder at klø og dine arme er
pludselig for korte. 5.8 virker

Ralph.

Fra : ASKF

Dato : 03-03-09 08:40

Ralph Køster ytrede sig i
<49ac8884$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

>Hvorfor tror du at jeg skrev "PRØV DET". Måske du blev klogere.

>Virker ikke. Så går det helt galt. Din røv begynder at klø og dine arme er
>pludselig for korte. 5.8 virker

De følgevirkninger har jeg nu ikke oplevet når det ikke virkede.

Det virker i 75-90% af tilfældene for mig, men jo friskere de er jo
større er sandsynligheden for at det ikke virker.

Jeg er dog gået væk fra at bruge metoden, da det er lige så nemt blot at
give dem et lille klem med fladen af kokkekniven.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 03-03-09 13:29

Preben Larsen. wrote:
> -= JF =- forklarede den 02-03-2009:

> Hvad mon der sker hvis man drister sig til at ryste i 6.1 sekund

DU GODESTE! Det må du ikke! UNIVERSET IMPLODERER!!!
--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Preben Larsen.

Dato : 03-03-09 16:13

Claus Skaarup (Arbejde) har bragt dette til os:

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-03-09 01:54

On Mar 2, 7:07 pm, Preben Larsen. <mrlarsen,@,post.cybercity.dk>
wrote:
> -= JF =- forklarede den 02-03-2009:

> Hvad mon der sker hvis man drister sig til at ryste i 6.1 sekund

Den sidste som gjorde det er her ikke til at fortælle det.....

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
In C we had to code our own bugs. In Cpp we can inherit them.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 03-03-09 16:12

Christian B. Andresen:

> Den sidste som gjorde det er her ikke til at fortælle det.....

LOL.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 03-03-09 12:22

On 2 Mar., 00:23, "Ralph Køster" <G...@some.now> wrote:

> Her er bare noget jeg gerne vil dele med alle.

Tak for tippet... Men du skal nu snarere kalde det huskeråd...
Husgeråd er potter og pander og den slags og har ikke noget med gode
råd i øvrigt at gøre. At husgeraad.dk lægger op til samme
misforståelse gør naturligvis ikke sagen lettere :)

Gad vide, om ordet ender med at skifte betydning? Det er dog første
gang, jeg ser det i denne brug, men jeg skal være ærlig at sige, at
jeg ikke husker, hvornår jeg sidst stødte på ordet i det hele taget.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang