The Movement to Reverse Diabetes Naturally~
Fra : kaz

Dato : 25-02-09 09:41

The Movement to Reverse Diabetes Naturally. Måske interessant for mange.
http://www.rdnmovement.com/?p=535

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-02-09 10:53

kaz skrev:
> The Movement to Reverse Diabetes Naturally. Måske interessant for mange.

Sidst du kom med links her i gruppen, ledte det bl.a. til en
bog, som ville have ført til millioner af dødsfald årligt,
hvis man havde lyttet til forfatteren.

Denne gang linker du til en mand, som er dømt for
kvaksalveri, og som smykker sig med titlen "Dr.", selvom
hans uddannelse ikke just har meget med en lægeuddannelse at
gøre. Må jeg anbefale:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Young_(author)
Især afsnittene Work og Legal issues er interessante.

Hvis du har lyst til at linke til diverse ulødige metoder,
så er alternativgruppen mere oplagt. Men selv der vil det
være en ide kun at linke til metoder som virker, og som ikke
ligefrem er livsfarlige.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : kaz

Dato : 25-02-09 11:28

I et forsøg på at få lidt jordforbindelse Kim, så kan du passende starte med
at forklare hvordan og hvorfor det er forbundet med absolut livsfare at søge
at oplyse sig, samt gå over til sund(ere) kost og levevis.

Så kan vi evt snakke om det.

Som tidligere sagt, hvis du ikke har andet at tilbyde end det du her viser,
dvs dine personangreb og følelsesladede udfald, så har jeg ikke tid til dig.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-02-09 11:52

kaz skrev:

> I et forsøg på at få lidt jordforbindelse Kim, så kan du passende starte
> med at forklare hvordan og hvorfor det er forbundet med absolut livsfare
> at søge at oplyse sig, samt gå over til sund(ere) kost og levevis.

Det kan være livsfarligt at lade være med at tage sin medicin.

> Så kan vi evt snakke om det.

Jeg har ikke noget at snakke med dig om. Den forrige tråd
viste tydeligt, at det er spild af tid at prøve at debatere
med dig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : kaz

Dato : 26-02-09 18:15

Kim Ludvigsen wrote:

> Det kan være livsfarligt at lade være med at tage sin medicin.

....eller at tage sin kemi.
http://www.whale.to/a/null9.html
http://www.whale.to/a/dean.html

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-02-09 11:56

kaz skrev den 25-02-2009 09:40:
> The Movement to Reverse Diabetes Naturally. Måske interessant for mange.
> http://www.rdnmovement.com/?p=535

Det er da bare Lene Hanssons Syre/base-sniksnak om igen.

Når du fjerner alt det hokuspokus-retorik om syre/base, så er der reelt
tale om de 8 kostråd.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : kaz

Dato : 25-02-09 12:11

Carsten Riis wrote:

> Det er da bare Lene Hanssons Syre/base-sniksnak om igen.
>
> Når du fjerner alt det hokuspokus-retorik om syre/base, så er der
> reelt tale om de 8 kostråd.

Jeg kender ikke til Lene Hanssons syre/base 'sniksnak', men rigtignok, helt
basalt er dette tale om kost og levevis.

Derudover vil jeg nok holde på at det betyder en hel del at forstå hvad
denne syre/base snak går ud på - på det biokemiske niveau. Samt hvad for en
kost der påvirker dette forhold. Så det er ikke kun sniksnak.