Sådan
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-09 01:27

Læste lige denne artikel i JV. Den skulle bringes i alle landets aviser
http://www.jv.dk/artikel/616482

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-03-09 06:59

Bo S. skrev:
> Læste lige denne artikel i JV. Den skulle bringes i alle landets aviser
> http://www.jv.dk/artikel/616482

Udmærket initiv
Fint indlæg,

OT

Det er interssant at læse reaktionerne.

Efter mange år på NG (MC som bil), ved man nøjagtigt hvad reaktionen er...

"Jammen jammen I kører jo selv ad helvede til bla. bla. og bla."

Jo det er rigtigt det gør vi nok også, men det var jo ikke det det
handlede om lige nu, vel

Man _ved_ den er gal, man _ved_ man selv kunne være en af de uheldige,
men i stedet for at sige, "nå ja, det er da også rigtigt og det var da
en venlig henstilling, det vil jeg da lige huske" - ja så hopper man
elegant over i et andet emne og peger "tilbage", som om det fritager en
fra at "hjælpe til"

ak ja -

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Glavind

Dato : 03-03-09 21:35

Bo S. skrev:
> Læste lige denne artikel i JV. Den skulle bringes i alle landets aviser
> http://www.jv.dk/artikel/616482

Jeps, og i regionalt tv.

Mvh
Glavind

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-09 17:07

--

> Jeps, og i regionalt tv.
>
> Mvh
> Glavind

Jeg har lige hørt advarslen i radioen idag. Gav vide om det hjælper.....?

/Bo