Sommerens MC-ture
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 02-03-09 17:22

Sommerens MC-ture er nu ved at være på plads for mig. Det bliver til en
tur til Sydtyskland med Kok-MC: en uge, 3-stjernet hotel, 78 deltagere.
Tur 2: en mandetur med to kammerater: 14-dage, hostels, hotel, hytte,
Phoenix Træf i Tjekkiet, videre til Slovakiet, Østrig, Italien, Schweiz,
hvor vi primært skal køre i bjergområderne - de er nu engang de
flotteste områder: Alperne og Dolomitterne.

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 02-03-09 17:19

On 2 Mar., 17:22, Niels Rasmussen <boell...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> hvor vi primært skal køre i bjergområderne - de er nu engang de
> flotteste områder: Alperne og Dolomitterne.

Misundelse

Jeg tro jeg kommer til at nøjes med et en to-tre dk-træf med gutterne,
en lille tur til sydsverige nogle dage og måske en tur til fyn med
konen. De lange ture kræver mere rutine hos konen og børnene bliver
lidt ældre... Men det går selvfølgelig den rigtige vej

Fra : Bo Nielsen

Dato : 03-03-09 17:13

"Niels Rasmussen" <boellebo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor vi primært skal køre i bjergområderne - de er nu engang de flotteste

Lyder som en fornuftig sommer

ScooterBo

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 04-03-09 14:56

Niels Rasmussen explained :
> [...]
> hostels, hotel, hytte, Phoenix Træf i Tjekkiet, videre til Slovakiet, Østrig, Italien, Schweiz, hvor vi primært skal køre i bjergområderne - de er nu engang de flotteste områder: Alperne og

Jeg starter med 20 dage i USA på Harley.
Der kan ses med her, for dem som vil: http://www.mivi.dk/mivi/usa_bestofthesouth/index.php

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 04-03-09 16:41

Michael Vilhelmsen skrev:
> Niels Rasmussen explained :
>
> Jeg starter med 20 dage i USA på Harley.
> Der kan ses med her, for dem som vil:
> http://www.mivi.dk/mivi/usa_bestofthesouth/index.php
>

> Michael

wow - god tur!

Fra : Casper

Dato : 04-03-09 08:55

On Mar 2, 5:22 pm, Niels Rasmussen <boell...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> hvor vi primært skal køre i bjergområderne - de er nu engang de
> flotteste områder: Alperne og Dolomitterne.

Morocco, Spanien.... i April

Casper

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-03-09 19:43

Casper skrev den 04 mar 2009 i news:e929cff1-79b8-456a-bbe8-
308621286832@f11g2000vbf.googlegroups.com:

> Morocco, Spanien.... i April

Vil også være med:
Alsace i Flyvedagene med 2 kammyer, og Uddevalla med kammy og koneriet i
sommerferien. Plus det løse

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 04-03-09 22:33

> [...]
> hvor vi primært skal køre i bjergområderne - de er nu engang de flotteste

Lyder fedt !

Claus og jeg tager på vores forårs-herretur for ottende gang. 1 uges
varighed. I år afsted 6. maj med biltoget fra Hamborg til München, derfra
går turen gennem: Østrig, Slovenien, Ungarn, Slovakiet og via Polen eller
Tjekkiet hjem.

Derudover bliver det som sædvanligt GP i Assen.

Hvis alt flasker sig, skulle der også blive en tur til Isle of Man ultimo
august.

; - )

KD

Fra : Richard

Dato : 05-03-09 09:54

On 4 Mar., 14:56, Michael Vilhelmsen
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREM...@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote:

> Jeg starter med 20 dage i USA på Harley.
> Der kan ses med her, for dem som vil: http://www.mivi.dk/mivi/usa_bestofthesouth/index.php

Godt du slår et sving op i TN; glæd dig til Cherohala Skyway - 80 km
sving af alle slags med fine udsigter indimellem. Den nærliggenede,
mere kendte Tail of the Dragon (US129 ved Deals gap) er noget over
rated, nærmest som 18 km let kuperet gokartbane - det bliver lidt af
en mundfuld på en H-D IMHO, men der udlejes lettere cykler i området
(Thunder Mountain General Store)

Har du tid, kan en tur på I40 mellem Asdheville, NC og Knoxville, TN
anbefales - dens kurvede forløb på strækningen lige nord for Great
Smoky Mountains Natinal Park ændrede totalt billedet af en US
Interstate som en kedelig, snorlige vej i min bevidsthed, selv ved de
tilladte 112 kmh

Selv klarer jeg mig i år med fællestur for klassiske Honda V4 i
Trekantsområdet medio juni og ditto nordisk VFR/V4-træf i Helsingborg
primo august. Måske lidt længere igen til næste år...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
http://dfmc.dk/?id=132

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 09-03-09 11:28

> [...]
> rated, nærmest som 18 km let kuperet gokartbane - det bliver lidt af
> en mundfuld på en H-D IMHO, men der udlejes lettere cykler i området

Tail of the Dragon er i hvert fald noget der skal prøves. Også selvom det bliver på en kæmpe H-D.
Cherohala skyway ... Det kender jeg ikke.
Noget du har noget link til eller lignende ?

> [...]
> Smoky Mountains Natinal Park ændrede totalt billedet af en US
> Interstate som en kedelig, snorlige vej i min bevidsthed, selv ved de

Fedt - Skal da afprøves.

Kom gerne med flere inputs.

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Søren

Dato : 07-03-09 01:04

de her fyre skal ud og køre 71.000 km

http://www.kccd.no/

Søren

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 09-03-09 11:29

Søren has brought this to us :
> de her fyre skal ud og køre 71.000 km
>
> http://www.kccd.no/
>
> Søren

Nøj - det gad jeg godt - Nok bare på en nyere MC.

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen