I England falder hammeren.
Fra : BJ

Dato : 02-03-09 17:14

En far med sin 14 årige søn på bagsædet nappet af en hastighedskontrol:

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article5831366.ece

Resultat: 6 måneder i spjældet for "fatter".

mvh/Bjørn J.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-03-09 18:36

> En far med sin 14 årige søn på bagsædet nappet af en
> hastighedskontrol:
> http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article5831366.ece

Føren mener motorcyklen kan køre over 350km/t. Hold da op!

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-09 15:31

Hej
BJ skrev:
> En far med sin 14 årige søn på bagsædet nappet af en hastighedskontrol:
>
> http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article5831366.ece
>
> Resultat: 6 måneder i spjældet for "fatter".
Ikke et minut for meget.

--
Hilsen
Knud Aagaard

Fra : Armand

Dato : 05-03-09 19:42

a skrev:
> Hej

> Ikke et minut for meget.

Hvori ligger den kriminelle udåd der berettiger ham til straf på linie
med andre hårdkogte forbrydere?
At han er blevet opdaget da han kørte 195 km/t på et (måske) øde lige
landevejsstræk? Eller at han havde sin teenagesøn med bagpå??

--
Armand.
(der slet ikke tør nævne hvor hurtigt han kunne finde på at køre på

Fra : Ulvir

Dato : 05-03-09 23:57

> [...]
> At han er blevet opdaget da han kørte 195 km/t på et (måske) øde lige
> landevejsstræk? Eller at han havde sin teenagesøn med bagpå??

Hvor har du det med et 'lige landevejsstræk' fra? På bevis videoen kørte
han på en rimelig trafikerede vej, som ikke var lige. Har du overhoved set
videoen?

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-09 11:01

Hej
Armand skrev:

> [...]
> At han er blevet opdaget da han kørte 195 km/t på et (måske) øde lige
> landevejsstræk? Eller at han havde sin teenagesøn med bagpå??

At han kører med 195 km/t på en rimelig trafikeret vejstrækning med
hastighedsbegrænsning på 60 m/ph og sin søn på bagsædet i mangelfuld
sikkerheds påklædning er grund nok.

--
Hilsen
Knud Aagaard

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-03-09 13:40

> At han kører med 195 km/t på en rimelig trafikeret vejstrækning med
> hastighedsbegrænsning på 60 m/ph og sin søn på bagsædet i mangelfuld
> sikkerheds påklædning er grund nok.

Jeg synes faktisk han skulle skydes. Så kan han lære det.

Fra : Jim Andersen

Dato : 06-03-09 14:03

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg synes faktisk han skulle skydes. Så kan han lære det.

Og sønnen ligeså, samt eventuelle søskende. Hele hans blodlinie skal
stoppes.

/jim

Fra : Ulvir

Dato : 04-03-09 15:12

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> En far med sin 14 årige søn på bagsædet nappet af en hastighedskontrol:
>
> http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article5831366.ece
>
> Resultat: 6 måneder i spjældet for "fatter".

Gad vide hvad straffen DK var blevet..

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-03-09 15:23

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Gad vide hvad straffen DK var blevet..

Straf !............. hvad snakker du om, 6 måneder ...... fri for en
sindsyg ex kone og en sikkert lige så tosset teenager

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ulvir

Dato : 04-03-09 19:24

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i meddelelsen

> Straf !............. hvad snakker du om, 6 måneder ...... fri for en
> sindsyg ex kone og en sikkert lige så tosset teenager

Det var mere det at man skal undvære sin motorcykel..

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-03-09 10:43

Ulvir wrote:

> Det var mere det at man skal undvære sin motorcykel..

Den er jo medskyldig, og må derfor også ind at ruske tremmer.

--
vh
Torben