Findes der en motorcyklernes Toyota?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-03-09 10:51

Sådan rent hypotetisk:

Findes der en motorcyklernes Toyota?

Jeg tænker på pålidelighed.

Indsprøjtning og kardantræk (og gerne kat) et must.

Størrelse omkring 1000 cc.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-03-09 04:03

On 2 Mar., 10:51, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:
> Sådan rent hypotetisk:
>
> Findes der en motorcyklernes Toyota?
>
> Jeg tænker på pålidelighed.
>
> Indsprøjtning og kardantræk (og gerne kat) et must.
>
> Størrelse omkring 1000 cc.
> --
>   Med venlig hilsen
>           Hanswww.zofiaoghans.dk

Vel de fleste nyere bimmere og Moto Guzzi California.

Hvis indsprøjtning og kardan ikke er et must, så er da den 2-hjulet
corolla i form af GSX750f (kedelig med stabil som en corolla). Og
ellers Honda ST1100 Pan European og Yamaha GTS1000 mfl.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-03-09 13:06

Jesper Pedersen skrev:

snip

> Honda ST1100 Pan European og Yamaha GTS1000 mfl.

Okay

Sidstnævnte kunne måske blive en mulighed; kunne ikke tænke mig at blive
medlem af Pan-klubben...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : N/A

Dato : 03-03-09 00:06

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-03-09 05:54

On 2 Mar., 13:08, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Har vist kæde, ik?
> --
>   Med venlig hilsen
>           Hanswww.zofiaoghans.dk

Pan har karburator og kardan, GTS har indspøjtning og kæde.
Hvis du får monteret en scotoiler eller anden automatisk kædesmører,
så holder kæden længe og det minimerer servicetiden.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-03-09 00:06

Jesper Pedersen skrev:

> Hvis du får monteret en scotoiler eller anden automatisk kædesmører,
> så holder kæden længe og det minimerer servicetiden.

Jo, ville bare godt undgå helt at beskæftige mig med kæde
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-03-09 15:37

> Sådan rent hypotetisk:
>
> Findes der en motorcyklernes Toyota?
>
> Jeg tænker på pålidelighed.

ved godt den ikke lever op til dine krav, men XJ600S blev faktisk engang
benævnt som mcérnes corolla

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZS600S 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-03-09 23:48

Thomas Jensen skrev:

> ved godt den ikke lever op til dine krav, men XJ600S blev faktisk
> engang benævnt som mcérnes corolla

Okay!

Kunne vel godt leve med en sådan

Fætter har en Seca og dén har jo alt!