Årets første dødsfald
Fra : Bent_Albertslund

Dato : 02-03-09 01:03

Hører til klassikerne... Overhalende bil overså MC og kørte frontalt
ind i modparten.
Endnu mere klassisk - MC-fører død, billist overlever - og
selvfølgelig var billisten en ældre erfaren herre...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20748972.html?forside

Eneste mulighed for at undgå den slags med sikkerhed er at blive
indendørs ;-(

VÆR NU FORSIGTIGE DERUDE - KLAPHATTENE HAR IKKE VÆNNET SIG TIL AT DER
ER KOMMET MOTORCYKLER PÅ VEJENE IGEN

Bent
GSF1200

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-09 22:34

>"Bent_Albertslund" <glente45@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hører til klassikerne... Overhalende bil overså MC og kørte frontalt
>ind i modparten.

Tja, det kunne have været mig :-/
Havde haft mc-scooter i vel et par måneder da jeg oplevede det samme, dog
med lykkelig udgang.
Der var var lige nøjagtig plads til min bette SYM mc-scooter og så en bil i
min vognbane, med mig helt ude derude hvor det egentlig var et mirakkel at
der var asfalt.
Men håber dog bilistens underbenklæder var ligeså brune som hans ansigt så
forskrækket ud da han passerede ;)

Thomas

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 02-03-09 16:54

On 2 Mar., 22:33, "T. R." <thrATmail-onlinedotdk> wrote:

> [...]
> der var asfalt.
> Men håber dog bilistens underbenklæder var ligeså brune som hans ansigt så

Glad for at du slap fra det uden skrammer - men dine bukser var vel
også lidt brune

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-09 16:52

>Glad for at du slap fra det uden skrammer - men dine bukser var vel
>også lidt brune

Nope, havde lige besøgt en nærliggende kirke, og der tømt bagerste
afgangsrør ;)
Men de resterende ca. 150 km hjem var jeg noget rystet.

Mvh

Thomas

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-03-09 18:06

Bent_Albertslund skrev den 02 mar 2009 i news:17ed7e63-1336-43eb-a887-
> [...]

> indendørs ;-(
>
> VÆR NU FORSIGTIGE DERUDE - KLAPHATTENE HAR IKKE VÆNNET SIG TIL AT DER

Og de andre "klaphatte" har ikke rørt et gashåndtag i 3-4 måneder :-/

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk