Hvad er forskelllen på K100 RS/LT/RT?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-03-09 22:39

Hvad er forskellen på BMW K100 RS/LT/RT?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : KentBM

Dato : 01-03-09 22:51

Hans Paulin (6310) skrev:
> Hvad er forskellen på BMW K100 RS/LT/RT?
RS "Sport" med lav kåbe. Fremoverbøjet siddestilling.
RT touring med høj og bred kåbe. Lodret siddestilling.
LT luksus udgave af RT.

--

Kent

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-03-09 22:54

KentBM skrev:

> RS "Sport" med lav kåbe. Fremoverbøjet siddestilling.
> RT touring med høj og bred kåbe. Lodret siddestilling.
> LT luksus udgave af RT.

Tak!

Ombygning af RT til RS vil så kræve en helt anden kåbe? (hvis det skal være
"fint"?)

Eller kan man "bygge kåben om"?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 01-03-09 23:18

Hans Paulin (6310) skrev:

> Tak!
>
> Ombygning af RT til RS vil så kræve en helt anden kåbe? (hvis det skal være
> "fint"?)

Det ville være dumt. RT og LT er noget dyrere end RS.

> Eller kan man "bygge kåben om"?

Nej. De er helt forskellige.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-03-09 23:25

Ib Jakobsen skrev:

> Det ville være dumt. RT og LT er noget dyrere end RS.

Synes RS er smukkere.

> Nej. De er helt forskellige.

Tak
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-03-09 04:05

On 1 Mar., 23:24, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Synes RS er smukkere.

> Tak
> --
>   Med venlig hilsen
>           Hanswww.zofiaoghans.dk

Jamen så køb en RS

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-03-09 13:04

Jesper Pedersen skrev:

> Jamen så køb en RS

Jeg er blevet tilbudt en utrolig billig RT; derfor.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 02-03-09 17:02

Hans Paulin (6310) skrev:

> Jeg er blevet tilbudt en utrolig billig RT; derfor.

Skal du køre lange ture vil du blive glad for den. Ikke fordi en RS ikke
er god til langtur. Men en RT/LT er bedre. Men det er smag og behag.
12-1500 km nonstop er ingen sag.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-03-09 00:01

Ib Jakobsen skrev:

> Skal du køre lange ture vil du blive glad for den. Ikke fordi en RS
> ikke er god til langtur. Men en RT/LT er bedre. Men det er smag og
> behag. 12-1500 km nonstop er ingen sag.

Det er længe siden jeg har kørt langt, så derfor vægter jeg udseendet
højere; er osse lidt mere til café-racere
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ulvir

Dato : 04-03-09 15:09

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Skal du køre lange ture vil du blive glad for den. Ikke fordi en RS ikke
> er god til langtur. Men en RT/LT er bedre. Men det er smag og behag.
> 12-1500 km nonstop er ingen sag.

Har du kørt 1.500 km, uden at stoppe?

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 04-03-09 17:25

Ulvir skrev:

> Har du kørt 1.500 km, uden at stoppe?

Kun for at tanke.

Har sågar prøvet 2600 km. Det klarer den som en mis. Og du er faktisk
ikke radbrækket efter sådan en tur.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-03-09 18:22

Hans Paulin (6310) skrev den 02 mar 2009 i

> Jeg er blevet tilbudt en utrolig billig RT; derfor.

Jeg spørger ik´om hvem der har den til salg
Men hvad er prisen og specs?
Fordi man gerne vil kende sine muligheder

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-03-09 22:57

Arne Lorenzen skrev:

> Jeg spørger ik´om hvem der har den til salg

Dét er nu ingen hemmelighed :

http://kortlink.dk/6bw9

> Men hvad er prisen og specs?

Årg.1985, 131.000 km. - pris 35.000 kr.

Fik tilsendt nogle billeder; den så godt ud

> Fordi man gerne vil kende sine muligheder

Det jo dét!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-03-09 23:02

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> writes:

> Dét er nu ingen hemmelighed :
>
> http://kortlink.dk/6bw9

Hovhov! køb&salg foregår i dk.marked.privat.motorcykel :)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-03-09 23:05

Kai Harrekilde-Petersen skrev:

> Hovhov! køb&salg foregår i dk.marked.privat.motorcykel :)

Er det en joke eller hva?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-03-09 12:52

Hans Paulin (6310) skrev den 03 mar 2009 i

> Er det en joke eller hva?

Yepper, se Kais smiley

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-03-09 20:47

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Hans Paulin (6310) skrev den 03 mar 2009 i

> Yepper, se Kais smiley

En joke på "Haha, only serious" niveau. Der er faktisk en årsag til
at vi fik d.m.p.mc oprettet til netop dét formål i sin tid, og fik det
skrevet ind i fundatsen.

Fra http://www.usenet.dk/fundats/dk.fritid.motorcykel.txt:
"3.1 Ønskes ikke:
Køb og salg henvises til dk.marked.privat.motorcykel og
dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked. Vedhæftede filer. Billeder
henvises til enten gallerierne på http://www.dkfritidmotorcykel.dk
eller dk.binaer.motor"

At vi så ikke håndhæver det så hårdt, er en anden sag. Derfor
smileyen.

Fra Hin Hårde Dage:
http://groups.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/browse_frm/thread/c3a903c9c339ddca

Kai

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-03-09 22:24

Kai Harrekilde-Petersen skrev:

snip

> Køb og salg henvises til dk.marked.privat.motorcykel og
> dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked. Vedhæftede filer. Billeder
> [...]

Jeg ved ikke om du har læst dénne her tråd men hverken jeg eller Arne ønsker
at sælge eller købe noget; Arne spørger hvad jeg i givet fald skal give for
en brugt BMW.

Vil du ha at vi i dén situation skal futte over i en markedsgruppe?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-03-09 00:53

> [...]

> en brugt BMW.
>
> Vil du ha at vi i dén situation skal futte over i en markedsgruppe?

Godtordigen.

Jeg kom sikkert lidt sent ind i jeres tråd. Udfra det indlæg jeg
besvarede lignede det umiskendeligt at I var ved at handle motorcykel.

Kai

Fra : claus b.p.

Dato : 08-03-09 16:20

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Godtordigen.

Hedder det ikke normalt "undskyld" når man kvajer sig?

/Claus