Sommeren er officielt begyndt !
Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 01-03-09 17:28

Tro det eller ej:

Sommeren er officielt begyndt.

Det er 1. marts, og der igen køres på maskinerne.

Desværre har det været gråvejr og tåget i Esbjerg, så sæsonen starter lidt
forsinket.... men den starter snart !

God mc-sæson til alle - og kør ordentligt, så vi kan gøre statistikkerne til
skamme !

--
/Jens S., Esbjerg
SYM Jet 100, GS 500 F

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-03-09 17:47

"Jens S., Esbjerg" <NoRespond@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsinket.... men den starter snart !
>
> God mc-sæson til alle - og kør ordentligt, så vi kan gøre statistikkerne

Tak i lige måde - trods at dagen har budt på et par mindre snebyger her på
Amager.
Men sådan plejer det jo at være på denne dag

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-03-09 18:35

Jesper Hedegaard har bragt dette til verden:
> Tak i lige måde - trods at dagen har budt på et par mindre snebyger her på
> Amager.
> Men sådan plejer det jo at være på denne dag

Ingen sne i Ølstykke, men 6 MC'ister har jeg set over dagen.
Så jow der er nogen der skal ud og fryse om nallerne ASAP

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-03-09 21:21

"Jesper Hedegaard" <eksisterer@ikke.da> writes:

> "Jens S., Esbjerg" <NoRespond@a.dk> skrev i en meddelelse

> Tak i lige måde - trods at dagen har budt på et par mindre snebyger her på
> Amager.
> Men sådan plejer det jo at være på denne dag

Så en panserbasse rulle forbi igår - han skulle nok lige øve sig lidt
inden horderne kommer væltende ud om et par uger

Min egen står trygt og godt i hi. Fortsat.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : PMH

Dato : 02-03-09 09:21

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> Så en panserbasse rulle forbi igår - han skulle nok lige øve sig lidt
> inden horderne kommer væltende ud om et par uger

MC betjentene i det midtjyske har faktisk kørt hele vinteren.
Det er kun sneglatte veje der holder dem tilbage.
Jeg ser dem dagligt.

Fra : Søren

Dato : 01-03-09 18:19

mine forsikringer starter først 15.3 ...
så sæsonen starter om 14 dage

Søren

Fra : Ulvir

Dato : 01-03-09 19:01

"Jens S., Esbjerg" <NoRespond@a.dk> skrev i meddelelsen
> Tro det eller ej:
>
> Sommeren er officielt begyndt.

Sommeren? Hvad helvede blev foråret af? Jeg har vist gået glip af noget..

Fra : Søren

Dato : 01-03-09 20:43

haha!

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 01-03-09 22:15

Hej

Kunne heller ikke stå for fristelsen. Var lige ude og runde 50 km i dag.
Vejene var tørre her på Sydsjælland og det var ikke ret koldt.

--
Ivan Bartholin Nielsen
Yamaha Fazer FZ6 S2 - den er go´

Fra : Armand

Dato : 01-03-09 23:14

Jens S., Esbjerg skrev:
> Tro det eller ej:
>
> Sommeren er officielt begyndt.
>
> Det er 1. marts, og der igen køres på maskinerne.

Og til overflod er det ovenikøbet søndag - men er det blot fordi
iskiosken ikke har åbent at der ikke var en sjæl på langelinie i dag??

--
Armand.
(U-bæltskrækker, der lige checkede efter at have været på

Fra : Ole Schultz

Dato : 02-03-09 01:36

On Sun, 1 Mar 2009 17:28:09 +0100, "Jens S., Esbjerg" <NoRespond@a.dk>
wrote:

>Det er 1. marts, og der igen køres på maskinerne.

Sommer er måske lige at tage munden fuld

Men, det blev da til 65km i det midtjydske

mvh Ole
'07 Bandit 1250 SA