Maxxis - Nogen erfaringer (dæk)
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 01-03-09 14:11

Kære NG.
Jeg overvejer at sætte maxxis på min K100 - og vil høre om nogen har
erfaringer med disse. Jeg tænker primært "vedhæng" på tør og våd bane.
Normalt har jeg har BT45 på - og har gode erfaringer - men
Mvh
Jørn

Fra : Martin Poll

Dato : 01-03-09 15:42

"Jørn N. Andersen (slet G7YGN)" <jna@G7YGNc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erfaringer med disse. Jeg tænker primært "vedhæng" på tør og våd bane.
> Normalt har jeg har BT45 på - og har gode erfaringer - men

hej jørn
Der er en test af dæk i det nye nummer af bike. her er Maxxis i bunden.

mvh
martin poll

Fra : Armand

Dato : 01-03-09 21:50

Jørn N. Andersen (slet G7YGN) skrev:
> [...]
> erfaringer med disse. Jeg tænker primært "vedhæng" på tør og våd bane.
> Normalt har jeg har BT45 på - og har gode erfaringer - men

Første gang jeg har oplevet navnet Maxxis, var omkring kulørte
indfarvede dæk, og jég har svært ved at komme over tillids-tærskelen til
en producent der kan gå op i sådant noget pop :-|

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-03-09 22:18

Armand skrev:

> Første gang jeg har oplevet navnet Maxxis, var omkring kulørte
> indfarvede dæk, og jég har svært ved at komme over tillids-tærskelen til
> en producent der kan gå op i sådant noget pop :-|

hmmm
var det ikke "Tomahawk" der lancerede det uvæsen?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 01-03-09 23:19

J.C.Kløve skrev:

> hmmm
> var det ikke "Tomahawk" der lancerede det uvæsen?

Tjaeh :-/ Det er min umiddelbare refleks på navnet Maxxis, men Google
siger tilsyneladende kun Tomahawk :-|

--
Armand.