sommerferie 2009
Fra : Birger Jensen

Dato : 01-03-09 11:44

Hej NG.

Har I nogle gode indput til konens og min sommerferie iår?
Det bliver ca. 14 dage sidst i juni. Vi har tænkt på lidt udenlandskørsel,
med skøn natur, nogenlunde vejrgarant, og prismæssig til at overkomme.
Problemet er at vi ikke er til de lange motorvejsstræk - begge omkring de 50
og kører xv 535 og vn 800.
Har I nogle gode ideer eller erfaringer som I vil dele med os, så sig frem,
vi modtager alt med glæde.
Hvad er erfaringen med biltoget fra Hamborg? Evt. priser?
Hvad med Norge- Sverige?
Er der nogen der vil med på sådan en seniortur??

Hilsen Mette og Birger.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-03-09 13:39

Birger Jensen skrev den 01 mar 2009 i

> Har I nogle gode ideer eller erfaringer som I vil dele med os, så sig
> frem, vi modtager alt med glæde.
> Hvad er erfaringen med biltoget fra Hamborg? Evt. priser?

Se mere om Autozug her http://shortlink.dk/7e7b87df
- og klik på linket: "Interaktive Grafik öffnen" peg med musen på
Hamborg, så kan du se hvor I kan blive sat af. Autozug er behageligt -
og smådyrt, og når I nu har 14 dage, ville jeg trille landeveje
sydover og nyde turen fra start. Alt efter vejrudsigten vælg højre eller
venstre når I passerer grænsen til DE - der gør tit en stor forskel,
jeg har med fordel købt abbo for perioden op til afgang hos
http://wetter.rtl.de/ "premium login"

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk