Kan ikke se video på www.worldsbk.com
Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 28-02-09 14:57

Hej Gruppe

Jeg prøver at få tiden til at gå til sæsonen start med bl.a. at kigge video
på worldsbk, men det virker ikke.
Ganske kortvarigt kommer linien med "connecting to media" og derefter står
der "Ready" men intet billede?
Prøver jeg at taste URL'en direkte ind i Windows media player kommer en boks
med at den ikke kan spille filen da den enten ikke supporterer formattet
eller supporterer codec'et?

Jeg vil så gerne se den nye Aprillia og BMW i aktion - og alt det andet
såmænd også.

Forårshilsen fra
Jørgen den frustrerede SV650SK4 ejer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-02-09 16:10

Jørgen Peter Nielsen skrev:

> Prøver jeg at taste URL'en direkte ind i Windows media player kommer
> en boks med at den ikke kan spille filen da den enten ikke
> supporterer formattet eller supporterer codec'et?

Sidst jeg havde et lignende problem lagde jeg en anden 'player i* - derefter
virkede osse WMP da det var noget codex-knas.

* jeg havde én liggende der fulgte med et cd/dvd-romdrev.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : S.B.

Dato : 01-03-09 14:26

> [...]
> derefter virkede osse WMP da det var noget codex-knas.
>
> * jeg havde én liggende der fulgte med et cd/dvd-romdrev.
Har ingen problemer, har installeret http://www.xpcodecpack.com/ og
flashplayer 10.0
virker fint her, men ellers er det som herunder, hvis man ikke vil
installere en codecpack

videoen er Windows Media Video 9 codec -
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/forpros/codecs/video.aspx
og audio er Windows Media Audio 9.1 -
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/forpros/codecs/audio.aspx

Søren

Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 01-03-09 22:20

Jeg afinstallerede WMP 11, det vil sige den rullede tilbage til WMP10 og nu
er der ingen problemer?
Dog den vil ikke vise fullscreen - egentlig kommer der fullscreen men
billedet forbliver i det lille format.
Nå det er et mindre problem - nu skal der ses race!!

Jørgen