Bakkeåbning 2009
Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 27-02-09 11:22

Kære MC-venner.

Jeg ku' ikke nogetsteds på nettet, eller i denne nyhedsgruppe, finde noget
om bakkeåbningen 2009 ;o((

I oktober 2008 blev store dele af Nørrebrogade jo forsøgsvis lukket i 3
måneder for gennemkørende trafik og denne lukning er senere blevet forlænget
(på ubestemt tid?).

Den 25. februar kl. 14:48 mailede jeg derfor til Københavns Politi og
spurgte om de havde kendskab til evt. planer om at genåbne Nørrebrogade
denne ene dag for MC-kørere.
To (2) minutter senere svarede Kbh.Politi at de havde videresendt min mail
til deres færdselssektion )

Og her til morgen (27. februar 2009) modtog jeg så en mail med denne tekst:

Hr. Jørgen Gerdorf.

Du har forespurgt vedr. omstændighederne på Nørrebrogade i forbindelse med
Bakkens åbning den 26. Marts 2009. I kommer blot, som I plejer idet
restriktionerne på dagen vil blive ophævet. Jeg har på baggrund af din
henvendelse bedt kommunen udsende en pressemeddelelse, da du formentlig ikke
er den eneste, der er i tvivl.

Med venlig hilsen

Ole Kahr

Politikommissær/Operativ leder

Færdsel & Trafik

lokal 3702/direkte tlf. 3521 3702

Hva' siger I så !
Det kalder jeg s.. en hurtig reaktion fra en offentlig myndighed - foruden
at jeg naturligvis på alle MC-køreres vegne er glad for politiets svar.

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
Honda CX500
"May the multitude of Wheels in your Head always control the two Wheels
between your Legs"

Fra : Peter Z

Dato : 27-02-09 12:09

"Jørgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jørgen Gerdorf
> Honda CX500
> "May the multitude of Wheels in your Head always control the two Wheels

godt gået - tak for info

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-02-09 12:17

Jørgen Gerdorf wrote:

> Hva' siger I så !
> Det kalder jeg s.. en hurtig reaktion fra en offentlig myndighed - foruden
> at jeg naturligvis på alle MC-køreres vegne er glad for politiets svar.

*bøjermigistøvet.avi*

--
vh
Torben

Fra : Kim Olsen

Dato : 27-02-09 16:50

> I oktober 2008 blev store dele af Nørrebrogade jo forsøgsvis lukket i 3
> måneder for gennemkørende trafik og denne lukning er senere blevet
> forlænget (på ubestemt tid?).

HA - os udenbys havde ellers nok fået en overraskelse, hvis Nørrebrogade
havde været lukket Det har ikke været den store nyhed her, så jeg vidste
ikke at den var lukket.

Kim
Lifan 250-4
www.kims.pahn.dk

Fra : S.B.

Dato : 27-02-09 17:17

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse

> HA - os udenbys havde ellers nok fået en overraskelse, hvis Nørrebrogade
> havde været lukket Det har ikke været den store nyhed her, så jeg
> [...]

Hvor er du fra i landet da?
Jeg vidste det godt, og er fra Århus :)

Søren

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-02-09 18:09

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er du fra i landet da?
> Jeg vidste det godt, og er fra Århus :)

He-he, jeg er fra Dalby/Haslev og jeg vidste de sq' heller ikke, er
født og opvokset på Vesterbro og Frederiksberg, jep i kbh. og efter
jeg flyttede i 1986 er der intet ved kbh. der er interessant
altså bortset fra bakke åbning/lukning

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Kim Olsen

Dato : 28-02-09 00:06

Jeg er fra Kalundborg området, men kommer faktisk kun på Nørrebrogade til
bakke-åbning og lukning.

Jeg tror nu politiets ide med at genåbne Nørrebrogade til lejligheden er
meget fornuftig - nogle kunne nok have fundet på at køre der alligevel

Kim

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-02-09 00:19

> [...]
>
> Jeg tror nu politiets ide med at genåbne Nørrebrogade til lejligheden er
> meget fornuftig - nogle kunne nok have fundet på at køre der alligevel

Tjah - rygter vil vide at man tidligere fra politiets side har haft ideer om
hvilken vej, der skal køres af. Et år ville de vist gerne have haft kortegen
ad motorvejen eller noget andet pjat.
Kortegen drejede bare den vej, man nu engang plejer at køre - d'herre
betjente måtte vist bare flytte sig.
Resultat: siden har man ikke forsøgt at ændre ruten

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder