Tasker og holder til Honda CB750F
Fra : Kell Petersen

Dato : 25-02-09 09:41

Hej
Jeg leder efter et komplet sæt tasker til
Honda CB750F årg 81

Mærke og udfseende er sådan set lige meget
Nyt eller brugt, bare det passer og er nemt at montere...

Kender nogen et link til en butik , eller har nogen noget liggende i
Garagen...?

mvh
Kell Petersen

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 25-02-09 19:23

--
Hej Kell

Jeg har et sæt tasker/topboks til salg komplet med bagagebærer. Du kan
se billeder og flere detaljer på http://www.try2.info/salg.htm

--
Jørgen Mangor Iversen
K100RS + EML GT2000 Sidevogn

Fra : Kell Petersen

Dato : 27-02-09 13:11

> [...]
Hej Kell

Jeg har et sæt tasker/topboks til salg komplet med bagagebærer. Du kan

Hej .. hvis det passer , eller der er muligheder for at få det til at passe
,, så er jeg frisk til at købe det..
hvis jeg kommer ind til dig ,, hvor lang tid tror du så det tager at klaske
det på...?

Der er jo ikke meget at skrue det fast på ,,
Sædebeslaget og støddæmperne,, ....
Og så de lange afstivere ,,,?
Ved jeg ikke lige hvor .. man kan skrue dem fast henne..

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 27-02-09 20:31

fre, 27 02 2009 kl. 13:11 +0100, skrev Kell Petersen:

> [...]
> Sædebeslaget og støddæmperne,, ....
> Og så de lange afstivere ,,,?
> Ved jeg ikke lige hvor .. man kan skrue dem fast henne..

En times tid burde være nok til at montere, væsentlig kortere at
konstatere om det overhovedet kan monteres eller ej. Send mig en mail
udenom nyhedsgruppen, så kan vi aftale noget måske allerede her i
weekenden.

--
Jørgen Mangor Iversen
K100RS + EML GT2000 Sidevogn