D.F.M. meet 'n greet?
Fra : Armand

Dato : 24-02-09 20:32

Subj. har været på tavlen jævnligt uden at der for den sags skyld er
blevet særligt ud af det, lige bortset fra et par J-dag's fester hos
MC-Chaufførerne.

Nu melder der sig atter en chance som den enkelte så kan tage op eller
lade ligge:
Formanden for østjydsk Honda-hader laug runder 50 og fejrer sig selv med
et åbent hus d. 21. marts hos MC-Chaufførerne.

Starskuddet bliver først på eftermiddagen og der vil være rigeligt med
både vådt og tørt til hen på natten!

Det er håbet at et antal at de gruppedeltagere jeg har haft personlig
kontakt til vil beære mig med fremmøde, men oveni er der jo muligheden
for at rotte sig sammen og gøre dagen til et decideret træfpunkt for
D.F.M. skribenter!
For novicerne: Der er godt med plads indendøre til overnatning!

Betinget af årstiden og arrangementets egentlige beggrund, er der ikke
mc-pligt!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 24-02-09 20:38

On Tue, 24 Feb 2009 20:31:30 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Formanden for østjydsk Honda-hader laug runder 50 og fejrer sig selv med
>et åbent hus d. 21. marts hos MC-Chaufførerne.

Ha-ha, desværre har jeg kun en gadecykel pt og det er en Honda,
såååååh måske det er bedre at blive væk? Iøvrigt også den mest
skizofrene Honda-hader jeg kender...(sælg nu den F2'er - I dare you)
.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : dots

Dato : 24-02-09 20:53

> Formanden for østjydsk Honda-hader laug runder 50 og fejrer sig selv med
> et åbent hus d. 21. marts hos MC-Chaufførerne.

JA

dots
Absolut Honda kører !!!!

Fra : dots

Dato : 24-02-09 21:04

> Betinget af årstiden og arrangementets egentlige beggrund, er der ikke
> mc-pligt!

Tsk..tsk...

dots

Fra : Armand

Dato : 24-02-09 21:14

dots skrev:

> Tsk..tsk...

Det er jo ikke nødvendigvis alle der er ligeså langt som mig omkring
forårs-klargøringen!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-02-09 17:19

Armand wrote:
> [...]
> et åbent hus d. 21. marts hos MC-Chaufførerne.
>
> Starskuddet bliver først på eftermiddagen og der vil være rigeligt med

Kommer om muligt - men det er sgu' lidt langt at krumme sig sammen på
NTV'en bare for at drille

--
vh
Torben

Fra : Futte & Co.

Dato : 26-02-09 17:24

Armand skrev:

> [...]

> kontakt til vil beære mig med fremmøde, men oveni er der jo muligheden
> for at rotte sig sammen og gøre dagen til et decideret træfpunkt for

Lyder sku godt, hvis familien vil gi' mig fri vil jeg gerne være med til
at hylde laugsformanden

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Tourer

Dato : 19-03-09 22:23

> [...]
> For novicerne: Der er godt med plads indendøre til overnatning!
>
> Betinget af årstiden og arrangementets egentlige beggrund, er der ikke

Det lyder fristende Armand, de fleste gange D.F.M. meet 'n greet har været
oppe at vende, er det løbet ud i sandet.
Hvor mange tror du der kommer, kan jeg regne med at der er en ledig køje
ovenpå?

--
Peter
FJR1300A & FZ6 Fazer S2

Fra : Armand

Dato : 20-03-09 00:11

Tourer skrev:

> [...]
> oppe at vende, er det løbet ud i sandet.
> Hvor mange tror du der kommer, kan jeg regne med at der er en ledig køje

Jeg har ingen bekræftelser, udover hvad der er nævnt hér på gruppen.
Selvfølgelig er der ikke meldepligt, så der kan sagtens eksistere et
antal derudover.
Måske mange afventer vejrets udarten i vanlig DFM-style

Der er af samme grund god plads indendøre!
Og Pimserne er da ikke den kedeligste flok

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-03-09 07:30

Armand skrev:
> [...]
> Måske mange afventer vejrets udarten i vanlig DFM-style
>
> Der er af samme grund god plads indendøre!
> Og Pimserne er da ikke den kedeligste flok

Ja jeg ville nu gerne komme, men er "båndlagt"

Jeg tøver dog ikke med at anbefale!

For de der ikke har prøvet Meet'n'greet i DFM regi, er det absolut værd
at få den oplevelse med!

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Tourer

Dato : 20-03-09 19:33

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> wrote in message

> Ja jeg ville nu gerne komme, men er "båndlagt"

Det er en skam, det ville have været hyggeligt at møde dig igen, det må
mindst være et par år siden vi sidst har mødtes.

--
Peter
FJR1300A & FZ6 Fazer S2

Fra : Tourer

Dato : 20-03-09 19:31

> [...]
> derudover.
> Måske mange afventer vejrets udarten i vanlig DFM-style
>
> Der er af samme grund god plads indendøre!

Jeg kommer og tager soveposen med.
Da jeg kan se I netop har svinet med saltet nede i trekantområdet bliver det
nok i bil. Vi er heldigvis sluppet fri heroppe i Midtjylland og jeg er netop
kommet hjem fra en fin tur fra Århus til Vesterhavet.

> Og Pimserne er da ikke den kedeligste flok

Nej bestemt ikke, dem har jeg mødt flere steder, bl.a. i München

--
Peter
FJR1300A & FZ6 Fazer S2

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-03-09 19:33

"Tourer" <fake@invalid> writes:

> Nej bestemt ikke, dem har jeg mødt flere steder, bl.a. i München

To ud af de tre du mødte i München kigger forbi
Det skal nok blive rigtig hyggeligt! Vi ses.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Tourer

Dato : 20-03-09 23:28

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

> To ud af de tre du mødte i München kigger forbi
> Det skal nok blive rigtig hyggeligt! Vi ses.

Lyder godt
Jeg kan sagtens huske dig Jacob, jeg kan bare ikke lige huske hvem de to
andre var.
Vi skal nok få det hyggeligt

--
Peter
FJR1300A & FZ6 Fazer S2

Fra : Allan Nielsen

Dato : 21-03-09 14:54

> Lyder godt
> Jeg kan sagtens huske dig Jacob, jeg kan bare ikke lige huske hvem de to
> andre var.
> Vi skal nok få det hyggeligt
>
> --
> Peter
> FJR1300A & FZ6 Fazer S2

Hej Peter,

Det var da Anders på hans fine SVer og mig selv sagde hunden Allan Bager på
RF600R der i mellemtiden er skiftet til Ducati Supersport!
Jeg kan desværre ikke feste med jer denne gang, men drik en enkel for mig!
mvh
Allan
PMC, DKD

Fra : Tourer

Dato : 22-03-09 19:37

"Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> wrote in message

> Det var da Anders på hans fine SVer og mig selv sagde hunden Allan Bager
> på RF600R der i mellemtiden er skiftet til Ducati Supersport!
> Jeg kan desværre ikke feste med jer denne gang, men drik en enkel for mig!

Det er nemlig helt rigtigt, jeg kunne godt kende ham da jeg så ham igen

--
Peter
FJR1300A & FZ6 Fazer S2

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 22-03-09 22:51

"Tourer" <fake@invalid> writes:

> "Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> wrote in message

> Det er nemlig helt rigtigt, jeg kunne godt kende ham da jeg så ham igen

Tjah, jeg fik meet'n'greetet fødselsdagbarnet selvom jeg ikke var der
på dagen

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Armand

Dato : 23-03-09 20:19

Kai Harrekilde-Petersen skrev:

> Tjah, jeg fik meet'n'greetet fødselsdagbarnet selvom jeg ikke var der
> på dagen

Ja dé der ikke kunne være der til tiden, måtte jo nøjes med DMC-kaffen

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-03-09 20:20

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> De har nok stået bag ham!

Det kan godt være, men LilleBager rager altså et halvt hoved over mig,
så det kan næppe være derfor Peter har glemt Anders og Allan.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*