Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et ikke helt seriøst fotolink
Fra : Robert Piil

Dato : 04-03-09 20:24

Jeg faldt over dette link på fotostart.dk, den synes jeg ikke I skulle
snydes for:

http://spademanns.wikia.com/wiki/Spademanns_guide_til_fotografering

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 04-03-09 21:28

Robert Piil wrote:
> Jeg faldt over dette link på fotostart.dk, den synes jeg ikke I skulle
> snydes for:
>
> http://spademanns.wikia.com/wiki/Spademanns_guide_til_fotografering

Det siger du... Men nu kender jeg tilfældigvis en hel del ældre
mennesker, der direkte er bange for at købe et digicam, fordi de ganske
enkelt ikke kan finde ud af det....

mvh. Erik Richard

Fra : Robert Piil

Dato : 04-03-09 22:18

Erik Richard Sørensen skrev:

> Det siger du... Men nu kender jeg tilfældigvis en hel del ældre
> mennesker, der direkte er bange for at købe et digicam, fordi de ganske
> enkelt ikke kan finde ud af det....

Øh, den kommentar forstod jeg ikke.

Mener du det er utilstedeligt at poste et link til en sjov og vrøvlet
beskrivelse af fotografering, eller fangede du ike det var en joke?
Det er fair nok, hvis du ikke synes den er sjov, men jeg har svært ved
at se den skulle kunne fornærme nogen.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-03-09 01:54

Robert Piil wrote:

> Øh, den kommentar forstod jeg ikke.
>
> Mener du det er utilstedeligt at poste et link til en sjov og vrøvlet
> beskrivelse af fotografering, eller fangede du ike det var en joke?

Nej, men jeg mener, at 'forfatteren' gør temmelig meget grin med folk,
der ikke kan bruge eller er for gamle til at lære at bruge ny teknik.
Det er måske lavet i tankeløshed fra hans side, men det gør det ikke
mindre sårende over for folk, der ellers gerne ville, hvis de bare kunne.

> Det er fair nok, hvis du ikke synes den er sjov, men jeg har svært ved
> at se den skulle kunne fornærme nogen.

Egentlig synes jeg, den er under lavmålet, hvis jeg skal være helt
ærlig. Og jo, jeg tror desværre, den godt kan fornærme nogen. - Jeg véd
fx. hvor knotten, min svigerfar kunne blive, fordi han ikke kunne lære
at bruge et digitalkamera. - Han var ellers en meget dygtig fotograf med
sit Leica udstyr...

mvh. Erik Richard

Fra : Robert Piil

Dato : 05-03-09 07:50

> [...]

> fx. hvor knotten, min svigerfar kunne blive, fordi han ikke kunne lære
> at bruge et digitalkamera. - Han var ellers en meget dygtig fotograf med

Jeg forstår godt din svigerfar blev knotten, men ikke hvad det har med
linket at gøre.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-03-09 15:12

Robert Piil wrote:

> Jeg forstår godt din svigerfar blev knotten, men ikke hvad det har med
> linket at gøre.

så læs lige det første afsnit igen...

mvh. Erik Richard

Fra : Pico

Dato : 05-03-09 15:58

Erik Richard Sørensen wrote:

> så læs lige det første afsnit igen...

Jeg er bange for at du er total blotttet for humor, det er så fint nok, men
at fare frem på den måde fordi andre synes det er skægt !!!!!!
--
MVH
Pico

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-03-09 10:32

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

>knotten, min svigerfar kunne blive, fordi han ikke kunne lære at bruge et
>digitalkamera. - Han var ellers en meget dygtig fotograf med sit Leica

Hvis manglende sans for humor var et kriterie for tildeling af
invalidepension. ville du være kvalificeret til fuld pension Erik
--
mvh/Preben

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-09 23:01

Robert Piil wrote:
> [...]

Det siger du... Men nu kender jeg tilfældigvis en hel del ældre
mennesker, der direkte er bange for at købe et digicam, fordi de ganske

*LOL*

Den kommentar var næsten lige så sjov som selve linket

Fra : Søren Friberg

Dato : 05-03-09 05:37

Robert Piil skrev:
> Jeg faldt over dette link på fotostart.dk, den synes jeg ikke I skulle
> snydes for:
>
> http://spademanns.wikia.com/wiki/Spademanns_guide_til_fotografering

dårlig humor

--
Mvh Søren Friberg,
http://fotofriberg.dk - http://sfriberg.onexposure.net -

Fra : Pico

Dato : 05-03-09 15:44

Søren Friberg wrote:

> dårlig humor

Så har du vist kun lige set begyndelsen af siden, sikkert det samme som er
sket for Erik
--
MVH
Pico

Fra : Søren A Christensen

Dato : 05-03-09 22:14

Søren Friberg wrote:

> dårlig humor

Ja, det er kun intelligente mennesker der rigtigt forstår humor !!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-03-09 05:57

On Wed, 04 Mar 2009 20:23:48 +0100, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

>Jeg faldt over dette link på fotostart.dk, den synes jeg ikke I skulle
>snydes for:
>
>http://spademanns.wikia.com/wiki/Spademanns_guide_til_fotografering

Klassehumor!! Mere af den slags

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 05-03-09 09:24

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote in news:49aed548$0$90276$14726298
@news.sunsite.dk:

> Jeg faldt over dette link på fotostart.dk, den synes jeg ikke I skulle
> snydes for:
>
> http://spademanns.wikia.com/wiki/Spademanns_guide_til_fotografering

For en gangs skyld et link som fruen kunne grine over. Mange tak

Fra : Nikolaj R. J.

Dato : 05-03-09 19:25

Robert Piil skrev:
> Jeg faldt over dette link på fotostart.dk, den synes jeg ikke I skulle
> snydes for:
>
> http://spademanns.wikia.com/wiki/Spademanns_guide_til_fotografering

Godt grin!

Mvh Nikolaj

Fra : Robert Piil

Dato : 05-03-09 23:08

Robert Piil skrev:
> Jeg faldt over dette link på fotostart.dk, den synes jeg ikke I skulle
> snydes for:
>
> http://spademanns.wikia.com/wiki/Spademanns_guide_til_fotografering

Nå, det var ikke meningen at vi skulle til at skændes over om det var
sjovt eller ej, eller om hvem der har den eneste rigtige humoristiske
sans. Det er ikke ligefrem den gode stemning der smitter her i gruppen...

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 05-03-09 23:31

Robert Piil skrev:

> Nå, det var ikke meningen at vi skulle til at skændes over om det var
> sjovt eller ej, eller om hvem der har den eneste rigtige humoristiske
> sans. Det er ikke ligefrem den gode stemning der smitter her i gruppen...

Pyt med det - du hører bare ikke så meget fra de 99,7% af læserne der
har fået sig et sundt grin over den informative side. Godt at der er
nogen der har tid til at lave noget der er så godt gennemarbejdet

--
Vh Kurt

Fra : Robert Piil

Dato : 05-03-09 23:51

Kurt Kjær Jensen skrev:

> Pyt med det - du hører bare ikke så meget fra de 99,7% af læserne der
> har fået sig et sundt grin over den informative side. Godt at der er
> nogen der har tid til at lave noget der er så godt gennemarbejdet

Jeg overlever det skam sagtens, men man begynder jo at forstå hvorfor
trådene kan udvikle sig, når noget så ligegyldigt kan udvikle sig til
småskænderier, så er det jo ikke mærkeligt at billedesnakken (som man
formodes at have lidt følelser i klemme ved) kan blive svær.

Ellers er jeg helt enig. Jeg har også en svaghed for at gør en hel masse
ud af noget som ret beset er helt overflødigt. Det er tegn på overskud
(og en lille smule på dekadence).

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Mogens Hansen

Dato : 06-03-09 06:45

Hej Robert,

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Nå, det var ikke meningen at vi skulle til at skændes over om det var
> sjovt eller ej, eller om hvem der har den eneste rigtige humoristiske
> sans. Det er ikke ligefrem den gode stemning der smitter her i gruppen...

Ja, det er ret imponerende.

Men tak for at der blev slidt lidt på smilebåndet

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Rune Trusell

Dato : 06-03-09 08:52

Robert Piil wrote:

> Nå, det var ikke meningen at vi skulle til at skændes over om det var
> sjovt eller ej, eller om hvem der har den eneste rigtige humoristiske
> sans. Det er ikke ligefrem den gode stemning der smitter her i gruppen...

Det skal du ikke tage dig af. Jeg tror de fleste af os har
trukket lidt på smilebåndet over denne artikel. Tak for link.

--
De bedste hilsner,

Rune Trusell
(tidligere rt)