Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billede behandlings program
Fra : Finn Ehmsen

Dato : 02-03-09 22:09

Hej

er der nogen der kender et billedebehandlingsprogram der kan " overblænde
billeder oven på hinanden"

jeg mener som man kunne før i mørkekammeret hvor man belyste samme papir med
3 forskellige billeder !

på forhån mange tak

--
Mvh. Finn Ehmsen

Fra : emjeppesen

Dato : 02-03-09 22:24

Finn Ehmsen skrev:

> [...]
>billeder oven på hinanden"
>
>jeg mener som man kunne før i mørkekammeret hvor man belyste samme papir med

Det kan PhotoShop, Photoshop Elements7, PaintShopProX2 og sikkert
flere.
Hilsen emj

Fra : Pico

Dato : 03-03-09 00:01

emjeppesen wrote:

> Det kan PhotoShop, Photoshop Elements7, PaintShopProX2 og sikkert
> flere.
> Hilsen emj

Et program der kan arbejde i lag bør kunne gøre det uden problem. Du lægger
billederne i forskellige lag og så skruer du på Opasiteten
--
MVH
Pico

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-03-09 00:42

emjeppesen wrote:

> Det kan PhotoShop, Photoshop Elements7, PaintShopProX2 og sikkert
> flere.

The Gimp, der er gratis.

Jesper Poulsen