Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Priser på indscanning
Fra : MigSelv

Dato : 01-03-09 07:16

Kan nogen oplyse priser på indscanning af papirbilleder i 10x15

På forhånd tak
Jan

Fra : emjeppesen

Dato : 01-03-09 09:40

MigSelv skrev:

>Kan nogen oplyse priser på indscanning af papirbilleder i 10x15

Gør det selv. Det er helt vildt dyrt at få det gjort af andre
http://www.billedscan.dk/

Hilsen emj

Fra : GiWeo

Dato : 01-03-09 10:13

Hvor mange drejer det sig om ?

Fra : MigSelv

Dato : 01-03-09 12:55

> Hvor mange drejer det sig om ?

Det drejer sig om ca. 1500 stk.
Grundet til mit spørgsmål er, at jeg er blevet spurgt om, hvad jeg skulle
have for at indscanne billederne. Derfor mit spørgsmål om pris.

Mvh
Jan

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 01-03-09 15:31

> Det drejer sig om ca. 1500 stk.
> Grundet til mit spørgsmål er, at jeg er blevet spurgt om, hvad jeg skulle
> have for at indscanne billederne. Derfor mit spørgsmål om pris.

Scan 10 billeder ind, find ud af hvor lang tid du brugte på det, og find
derefter en passende timeløn til dig selv og så kan du regne en total pris
ud...

Martin Kaltot (http://www.ebz.dk)

Fra : -;o\)-max

Dato : 01-03-09 15:58

"Martin Kaltoft"

> Scan 10 billeder ind, find ud af hvor lang tid du brugte på det, og find derefter en
> passende timeløn til dig selv og så kan du regne en total pris ud... Med venlig hilsen
> Martin Kaltot

- et dejligt fornuftigt svar - du er nu på min, han skal ha et knus liste.
-max-

Fra : MigSelv

Dato : 06-03-09 19:15

> - et dejligt fornuftigt svar - du er nu på min, han skal ha et knus
> liste.
> -max-

Tak for svarene

Mvh