Get data back eller lign..
Fra : Michael Gjøl

Dato : 26-02-09 21:54

Hejsa jeg ville opdatere min suse men det eneste jneg opnåede var alt jeg
fik alle mine filer slettet og den siger min partition er væk..

Nogen som har et super program som måske kan hjælpe mig.

Jeg har installeret suse på en anden disk nu, og kan se de andre 2 disk som
er i raid inde under partioner..

Med Venlig Hilsen
Michael

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-02-09 22:22

Michael Gjøl wrote:
> Hejsa jeg ville opdatere min suse men det eneste jneg opnåede var alt jeg
> fik alle mine filer slettet og den siger min partition er væk..

Hvad gjorde du helt nøjagtigt?

Spørgsmålet er om der er blevet overskrevet en masse vitale data eller
om det kun er gået ud over partitionstabellen.

Jesper Poulsen

Fra : Michael Gjøl

Dato : 26-02-09 22:42

Ja det er en lidt længere historie...

Det skal lige siges jeg er ny bruger men har en kollega som har installeret
alt dette for mig. Jeg bruger den som firewall, og fil delings maskine til
hjemme brug.

Jeg ville opdatere min suse til v 11.1 satte installation igang som
opdatering, under opdatering skrev den ikke have nogen pertitioner som den
kunne opdatere, jeg afbrød og genstartede og det fungere fint med opstart,
men så har jeg en vmware med CC til at styre 2 mine 2 netkort og alle
interne ip'er denne var væk så jeg har ingen internet mere. Så prøvede jeg
instalation igen og samme fejl igen med den ikke havde nogen partioner, så
trykkede jeg på vi alle enheder og så kom de gamle partioner og jeg valgte
boot enheden og begyndte at installere så kom der flere fejl at den ikke
kunne finde det ene og andet også kunne jeg vælge afbryd igen og den prøvede
at gendanne dog med nogen fejl. Derefter genstartede jeg igen så ville den
ikke starte op mere.

Nu har jeg så gjort dette sat en ny hd i pc og installret v11.1 derefter de
2 disk tilsluttet som sidder i raid og jeg kan se dem under partitionering
(under yast2) men kan ikke få adgang til dem , ville jo gerne redde alle
mine dokumenter og billeder og alt mit musik..

Har godt nok hørt man ikke skal græde over spildt mælk, og rigtige mænd
tager backup bla.bla.bla

Hilsen Michael Gjøl