MS Windows
briani 27239
Tilslutte usb-mus ?
Fra : John T.

Dato : 01-03-09 10:21

Hej
Jeg har fået nyt bundkort hvor tastatur og mus kun kan
tilsluttes via usb.
Der er 4 usb stik til rådighed
Mus virker kun hvis tastatur sidder eet bestemt sted, men hvis jeg bruger
en boks til tilslutning af 4 usb-stik så fungerer det.
Uden denne boks siger XP:
"Xp kan ikke genkende den tilsluttede enhed"
Der er en helt ny optisk Microsoft mus, som er afprøvet hos forhandleren.
Har det noget at gøre med usb1/usb2 ??
Hilsen John

Fra : Henrik Laursen

Dato : 01-03-09 13:47

"John T." <eenfyr@pc.dk> wrote in

> [...]
> "Xp kan ikke genkende den tilsluttede enhed"
> Der er en helt ny optisk Microsoft mus, som er afprøvet hos forhandleren.

Prøv i dk.edb.hardware.bundkort
Hvis du fortæller dem der helt nøgatigt hvad det er for et bundkort, så
kan det måske være at de har en løsning.

--
Henrik Laursen

Fra : CC

Dato : 01-03-09 15:25

"John T." skrev i meddelelsen ...
> [...]
> "Xp kan ikke genkende den tilsluttede enhed"
> Der er en helt ny optisk Microsoft mus, som er afprøvet hos forhandleren.
Hvordan ser initialisering af mus, tastatur ud med hensyn til bruig af USB i
BIOS opsætningen.
Er der ikke noget med, at 2 af USB porte på bagsiden af pc'eren bliver
disablet, når der er USB stik på forsiden af pc'eren.

Fra : John T.

Dato : 01-03-09 16:07

> [...]
> Er der ikke noget med, at 2 af USB porte på bagsiden af pc'eren bliver
> disablet, når der er USB stik på forsiden af pc'eren.

I Bios er både 1 og 2 enable.
Der er et usb på forsiden (der ikke benyttes) og alle 4 bagpå virker til alt
andet, kamera og printer.
Men jeg skal vel så bare fortsættemed at bruge den boks med 4 tilslutninger
?
John T.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-03-09 17:13

"John T." skrev i en meddelelse
> Men jeg skal vel så bare fortsættemed at bruge den boks med 4
> tilslutninger

Det er ihvertfald ikke et Windows problem, så det hører som en anden nævner
mere til i en dk.hardware gruppe

Jan

Fra : John T.

Dato : 01-03-09 17:15

> Det er ihvertfald ikke et Windows problem, så det hører som en anden
> nævner mere til i en dk.hardware gruppe
>
> Jan
Siger TAK til jer !!
Hilsen John T.

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-09 16:29

Jan Vestergaard wrote:

> Det er ihvertfald ikke et Windows problem, så det hører som en anden
> nævner mere til i en dk.hardware gruppe
>
> Jan

Ku være en warez maus